Hlavní obsah
Umění a zábava

Dr. Google mi vždy dobře poradí aneb jak léčím vysoký krevní tlak

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Také tak neradi chodíte po doktorech? Často si vás mezi sebou předávají a kolikrát ani netuší, co vám vůbec je. To je lepší se zeptat na internetu, protože tam se dozvíte více.

Článek

Můj kamarád internet

Mám internet ráda. Je to můj kamarád, protože mi už mockrát poradil. Nedávno jsem potřebovala vědět, jak se přesazuje fikus benjamína a jak uvařit chutné ovocné kynuté knedlíky. Našla jsem si potřebné návody a hle, vše se opravdu podařilo.

Nezřídka si ovšem hledám informace i ohledně různých nemocí. Než bych se vypravila k praktickému doktorovi, kde bych v čekárně ještě něco chytla od usoplených pacientů, to si to raději přečtu na netu.

Když vás trápí vysoký krevní tlak

Mám třeba problémy s vysokým tlakem. Doma si ho pravidelně změřím přístrojem a ty hodnoty jsou opravdu na pováženou. Poradila jsem se proto s internetem a tam jsem zjistila, že na problémy s krevním tlakem je výborný česnek. Nakoupila jsem domů hned pár kilogramů do zásoby a každý den si večer dávám dva stroužky. Léčivým bylinám věřím. Už naši předkové se jimi léčili.

K praktickému lékaři jsem se nakonec stejně ale musela vypravit, jelikož jsem potřebovala lékařské potvrzení do nového zaměstnání. Praktik mi změřil tlak a podle jeho výsledku mi hned předepsal dvoje léky na jeho snížení. Prý bych měla upravit jídelníček a více se hýbat a něco udělat s tou mou nadváhou. No samozřejmě, nic jiného ti doktoři neumějí. Proč studují tak dlouho, když mi pak řeknou, ať zhubnu? Copak takhle se léčí?

Česnek a zákusky

Tak jsem si na internetu našla zcela ojedinělý přípravek na snížení hmotnosti. Je sice trochu dražší, takže jeho užívání poleze do peněz, ale co bych pro zbavení se přebytečných kilogramů neudělala. Navíc Máňa, moje kamarádka, mi potvrdila, že tento fakt funguje a že ona po něm zhubla asi tři kila. To by v tom musel být čert, aby přípravek nepomohl i mně.

Kromě toho Máňa říkala, že ona má taky od svého lékaře předepsané prášky na tlak, ale že je nebere. Že do sebe nebude cpát žádnou chemii. A že ona si též dává pár stroužků česneku každý den. Cítí se po nich mnohem lépe než po těch lécích. Abyste věděli, ona má nadváhu stejně jako já. Jsme takové dvě kuličky. Společně chodíme pravidelně každý pátek po práci na kafíčko a zákusek do naší oblíbené cukrárny.

Ach tu smutné konce

Včera jsem byla Máně na pohřbu. Chudina, trefil ji šlak. Prý z vysokého krevního tlaku. Tak nevím, ale česneku jedla opravdu hodně. Pohřeb měla moc hezký, plno věnců a kytic i drahou rakev. Její rodina se opravdu práskla přes kapsu. No, asi se chtěli ukázat před ostatními, že na to mají. Oba její synové jsou snobští manažeři, kteří se musejí jen předvádět.

Tak už to má Máňa taky za sebou. Akorát byla ještě na to umírání dost mladá. Bylo jí jednašedesát let. S kým teď budu chodit do cukrárny? Možná řeknu Božce, ta má taky ráda sladké. A občas zajdu Máně na hrob.

Zdroj: autorská povídka

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz