Hlavní obsah
Jídlo a pití

Do Caffé Trieste se můžete těšit na kávu z italské pražírny i chutné dezerty

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Jirásková Beranová

Káva v Caffé Trieste

Caffé Trieste je nenápadná kavárna na pražském Vyšehradě. Kávu vám tu nepřipraví podle posledních trendů, ale při troše štěstí si tu pochutnáte na výborných dortících.

Článek

Kavárnu Trieste jsem navštívila dvakrát a vždy jsem byla v rámci možností spokojená. Kávu mi tu nikdy nepřipravili podle posledních standardů, ale chuťově byla dobrá. Díky nápojovému lístku jsem se dozvěděla, že je z pražírny kávy v italském Terstu. Domácí limonády stojí za ochutnání a nabídka dezertů je tak široká, že si vybere skoro každý.

Při první návštěvě kavárny mi obsluha říkala, že odpoledne už bezlepkové dezerty nemají, ale že prý když přijdu ráno, bez problému si ke kávě něco dobrého dám i já. Kromě snídaňového menu totiž mívají i čerstvé bezlepkové dezerty. Jak velké však bylo mé překvapení, když jsem při druhé návštěvě, kdy jsem kavárnu navštívila ráno, zjistila, že bezlepkové zákusky v této kavárně nemívají. Alespoň to tvrdila servírka, která mne při druhé návštěvě obsluhovala.

Z jednání personálu této kavárny je mi smutno. Dezerty tu nemají nejlevnější, zato kávu mají za 45,-Kč, což je na tuto lokalitu nevídaná cena. Ale pokud mi někdo řekne, přijďte ráno a bezlepkové dezerty budou, spoléhám na to. Tedy, až do druhé návštěvy této kavárny jsem se na to spoléhala.

Do této kavárny se už víckrát nevrátím. Nechci podporovat kavárnu, ve které své zákazníky klamou. Byť je to pro mne strategické místo při návštěvě Prahy, kam jsem mohla chodit na jednání, raději dám více peněz za kávu, ale budu vědět, že mne personál účelově neklame.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz