Hlavní obsah
Jídlo a pití

Jídlo neurazí, milý personál, přijatelné ceny. I takovou restauraci na pražském Vyšehradě najdete

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Jirásková Beranová

Jídlo z restaurace U Smrťáka

Najíst se bez náhražek a za rozumnou cenu je opět velký oříšek. Jaké je pak překvapení, když na pražském Vyšehradě najdete restauraci, kde se nejen dobře najíte, ale ještě oběd pro rodinu včetně nápojů nestojí ani 750,-Kč, asi popisovat nemusím.

Článek

Zvenku nenápadná hospůdka, uvnitř se nové časy mísí se starými. Hospůdka U Smrťáka, která stojí jen kousek od kongresového centra v Praze, je příjemný úkaz mezi místními restauracemi s moderním jídlem a ne vždy příjemnými cenami.

Od jisté doby mám strach do podobných restaurací zavítat. Tenhle typ hospůdek se vždy snažil vařit za lidovou cenu. Aby to bylo možné, jídla se všemožně nastavovala. Najíst se v tomto typu restaurací pro mne bylo nemožné a já jsem byla donucená navštěvovat podniky s vyšší cenovou relací. Dnes se náhražky objevují v restauracích, kde bych to nečekala, a je pro mne milým překvapením, že restaurace, ve kterých chtějí vařit za rozumnou cenu, připravují jídla bez nastavování a bez náhražek.

U Smrťáka vás nečeká žádný gastronomický zážitek. Zato se tu potkáte s milým panem hospodským a dobře se najíte. Tahle hospůdka si na nic nehraje. Je svá, přirozená a vše tu do sebe krásně zapadá. Na čas se tu nehledí, ale na jídlo dlouho nečekáte. Jídelní lístek není obsáhlý, ale každý si tu najde to, co má rád.

Já jsem si U Smrťáka dala vepřovou krkovici s hranolky, doprovod uzeným masem plněné bramborové knedlíky. Plněné knedlíky byly na první pohled koupené a pouze ohřáté. Chuťově byly dobré. Mé krkovici nebylo co vytknout. Za ty peníze byla skvělá. Dokonce byla i se sosem, který nebyl zahuštěný moukou. Za to má tato restaurace ode mne velké díky.

Dnes když jedu do Prahy a nemám čas hledat restauraci, ve které bych se najedla, nemám problém se tu zastavit. Jednak se dobře najím za rozumnou cenu, navíc je to pro mne skvělý výchozí bod. Byť restaurace U Smrťáka není tak úplně můj styl, nemám obavy se v ní zastavit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz