Hlavní obsah
Cestování

Kavárna Zelenohorská pošta láká na výborné dortíky i příjemnou atmosféru

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Jirásková Beranová

Káva a dezerty v kavárně Zelenohorská pošta

Útulnou kavárnu Zelenohorská pošta najdeme v historické budově v Nepomuku. Byť se kavárna nachází skoro v centru města, nechybí u ní zahrádka obklopená zelení a dětské hřiště.

Článek

V kavárně připravují kávu podle posledních standardů. Co za kávu vám připraví, to se ovšem nedozvíte. Byť je to v kavárně velký nedostatek, kávu mají výbornou, interiér kavárny je dobový a kavárna nabízí to nejlepší, co jen může kavárna nabídnout, že jim tento prohřešek odpustit musím.

V nabídce kavárny nechybí zákusky, jako je tradiční medovník, větší výběr makronek a jablečný koláč. Bezlepkový dezert ke kávě kavárna nenabízí, stejně jako nenabízí zmrzlinu a zmrzlinové poháry. Na domácí limonády se v kavárně myslí a v nabídce je jich hned několik. Já jsem ochutnala zázvorovou a levandulovou a v obou případech jsem byla spokojená. Snad jen mohly být limonády trošku méně sladké.

Byť má kavárna Zelenohorská pošta několik nedostatků, za návštěvu stojí. Je to nejlepší kavárna v Nepomuku. Má skvělou atmosféru. Kávu, kterou si tu vychutnáte, mají výbornou a navíc připravenou podle posledních standardů. Parčík s dětským hřištěm je jen pověstnou třešničkou na dortu celé kavárny.

Protože jsem v kavárně nedostala za útratu účtenku, nepovím vám, kolik co stojí. Pamatuji si jen cenu makronek, kdy jedna malá makronka vyjde na 30,- Kč. Za tři makronky, dvě espressa lunga, medovník, jablečný koláč, půllitr kohoutkové vody a dvě domácí limonády jsem zaplatila 445,- Kč. V normálním případě bych na účtence trvala, ale v tomto případě to opravdu nešlo. Slečna se tvářila, jako že neví, o čem mluvím. A já jsem neměla čas vysvětlovat, že by mi účtenku měla přinést automaticky. Každopádně má útrata nebyla vysoká, takže mohu konstatovat, že si kavárna drží ceny příznivé a v okolí obvyklé.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz