Článek
Protože hodně času trávím na cestách, trávím také mnoho času v hotelech a penzionech. Vždy, když někam jedu, mám tak nabitý program, že dávám přednost komfortnímu ubytování. Co mi obvykle chybí, je možnost polopenze. Ale v Brně jsem našla hotel s možností i plné penze a se servisem, který se najde opravdu jen málokde.
Nejenže se hotel, o kterém bude dnešní recenze, nachází pouhých 15 minut MHD od centra, navíc hotel disponuje vlastním parkovištěm a službami, o kterých se mi ani nesnilo. Masáže do 22:00 hodiny, fitness centrum bez poplatku volně přístupné a ještě s nádherným výhledem na Špilberk. V hotelu nechyběla knihovna ani dětský koutek. Tedy, ne že bych cvičila, potřebovala dětský koutek nebo bych měla čas na čtení. To opravdu ne. Jen mne překvapilo, že jsem objevila hotel, který je komfortní pro pracující lidi, ale zároveň myslí na pohodlí rodin a dokonce je i dog friendly.
V Quality hotel Exhibition Centre jsem měla veškerý servis, jaký jsem potřebovala a dočkala jsem se i servisu, který jsem nečekala. V prostorném pokoji jsem mohla tancovat. Měla jsem stůl pro práci i místo pro odpočinek. K tomu všemu jsem měla k dispozici velkou pohodlnou postel, ze které se mi vůbec nechtělo. Ale musela jsem. V pokoji nechyběla koupelna s vanou, ve které se dá i sprchovat.
Protože práce nepočká, ocenila jsem snídaně již od půl sedmé ráno. Mohla jsem si vybrat snídani jak teplou, tak studenou, slanou i sladkou. Nechybělo ovoce, zelenina a v nabídce byly i různé druhy pečiva. U všech jídel byly napsané alergeny a na požádání jsem dostala chutný bezlepkový chléb, což také není samozřejmostí. Kávy jsem si mohla připravit, kolik jsem chtěla a ani ostatní nápoje nebyly na příděl.
Protože nerada jezdím výtahem, ocenila jsem, že mohu chodit po schodech, což není v hotelech samozřejmostí. Ale v tomto hotelu to samozřejmostí je. A co víc, na každém patře byla cedulka, kolik jsem cestou spálila kalorií. Ne, že by se jednalo o zářná čísla, ale něco málo jsem pro sebe udělala.
S ubytováním v Quality hotel Exhibition Centre i se servisem jsem byla naprosto spokojená. Byť jsem byla nedávno upozorněna na to, že nic není dokonalé a vše má své mouchy, v tomto případě žádné nedostatky nevidím. Tady vše šlape, jak šlapat má. Dokonce vůči hostovi možná ještě líp. Hotel myslí na takové maličkosti, jako je zapomenutý kartáček na zuby, hřeben a další hygienické pomůcky. Dokonce myslí i na to, že si můžete utrhnout knoflík nebo umazat boty. K dispozici má každý host „sadu první pomoci“ a kromě pilníku na nehty nechybí vůbec nic. Personál je vstřícný a pro hosta udělá maximum. Když může, pomůže. Mne dokonce pomáhal vyhledat spoje MHD, když jsem se na poslední chvíli potřebovala dostat do centra. Tomuhle hotelu opravdu není co vytknout a za to má ve mne stálého hosta.