Hlavní obsah
Cestování

Pension Korýtko mile překvapí útulnými pokoji a nádhernou přírodou na dosah ruky

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Jirásková Beranová

Pension Korýtko

Byť se pension Korýtko nachází mezi turisticky exponovanými místy Modravou a Kvildou, na kráse mu to neubírá. Ba naopak. Pension je součástí nádherné přírody a moc lidí kolem něj neprojde.

Článek

Když jsem se s rodinou chystala na Šumavu, byla jsem trošku nervózní. Chtěla jsem navštívit naučnou stezku podél Vydry, hradlový most a v neposlední řadě také známé rašeliniště Jezerní slať. Všechna tato místa jsem chtěla mít co nejblíž, ale zároveň jsem chtěla být co nejdál od davu turistů. To se mi povedlo a to díky tomu, že jsem si pro pár dní strávených na Šumavě vybrala ubytování v  pensionu Korýtko, který je napůl cesty mezi všemi mými turistickými cíli.

Byť jsem do penzionu přijela dřív, paní majitelka mne ubytovala. Dělat to nemusela, ale vyšla mi vstříc. Tím začal můj příjemný pobyt na Šumavě tak, jak jsem si ho ani ve snu nenaplánovala.

Pokojík, ve kterém jsem byla s mužem a psíky ubytovaná, byl útulný a čistý. K mému milému překvapení chyběla na pokoji televize. Televizi nahrazovaly obrazy z místní přírody, na které byla radost pohledět.

Pokoj, ve kterém jsem byla ubytovaná, měl vše, co jsem potřebovala. Z pohodlné postele se mi ráno vůbec nechtělo. Koupelna byla větší, než je v penzionech obvyklé. V pokoji nechybělo ani pohodlné křesílko a stolek, u kterého jsem mohla načerpat informace, kam bych mohla vyrazit na výlet. Z okna jsem pak měla krásný pohled na zapadající slunce.

Byť se pension Korýtko nachází na cyklotrase mezi Kvildou a Modravou, moc cyklistů jsem za celý pobyt nepotkala. Zato o odpočinková místa nebyla u penzionu nouze. Kolem penzionu byly jak přístřešky, tak nechyběly lavičky. Ze všech míst byl nádherný výhled do přírody a na západ slunce.

Byť pension Korýtko není velký, snídaně jsou bohaté a vybere si z nich naprosto každý. Paní majitelka peče výborné buchty. Kromě sladkého jsou v nabídce i vajíčka, párky, sýry, šunky, pomazánky a mnoho dalšího. Káva, čaj, mléko a šťávy jsou samozřejmostí.

Co mne v penzionu mile překvapilo, byl samoobslužný bar. Na čepu bylo naražené pivo, v lednici byla vína a nealko. Každý se mohl sám obsloužit, kdy chtěl a čím chtěl. Na lísteček napsal, co si vzal a při odjezdu svou útratu zaplatil.

Přístup paní majitelky mne mile překvapil stejně jako útulné pokojíky a klid, který se v místě nachází. Až se příště vydám na Šumavu, moc ráda se sem vrátím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz