Hlavní obsah
Názory a úvahy

Running sushi v restauraci Sumo sushi v plzeňské Olympii je lepší se obloukem vyhnout

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Canva

Ilustrační obrázek

Sushi je oblíbená pochoutka a zároveň jídlo, u kterého je důležité dbát na čerstvost a kvalitu surovin. Running sushi tuto pochoutku proměnilo v gurmánský zážitek. Jenže co když se z gurmánského zážitku stane noční můra?

Článek

Nedávno jsem s rodinou navštívila running sushi v plzeňské Olympii v restauraci Sumo sushi. Restaurace má na internetu průměrné hodnocení, ale většina z recenzí se vztahuje k jídlu z menu. Neměli jsme proto obavy se do restaurace vydat, pochutnat si na sushi a užít si netypickou atmosféru, kterou running sushi nabízí.

Po příchodu do restaurace nás čekalo příjemné přítmí a vstřícná obsluha. Tím bohužel končí všech kladné, co jsme tu zažili. Obsluha mluví mizerně česky a domluvit se tu byl skoro nadlidský výkon. U asijského personálu s lehkou jazykovou bariérou člověk musí počítat, ale pokud vidí Evropana, pevně věří, že se domluví. Ale tato doba je už asi za námi.

Protože u sushi chyběl seznam alergenů, obsluha mi toto jídlo nedoporučila. Byla jsem tedy odkázaná na jídlo z jídelního lístku. Objednala jsem si kuře hu nán, které mělo být bezlepkové, za 165 Kč, maminka si dala kuřecí rýžové nudle za 149 Kč a synovec šel do running sushi, kde stojí hodina pro děti 269 Kč. To, co následovalo, bylo všechno, jenom ne gurmánský zážitek.

Obsluha mi přinesla něco úplně jiného, než co jsem si objednala. Nabídka sushi byla tragická. Pokud sushi přijelo, většinou obsahovalo smaženou část. Ale většinu jídla na páse tvořilo jídlo smažené, které se sushi nemá vůbec nic společného.

Z této restaurace jsme odcházeli značně zklamaní. Za 738 Kč jsme si já s maminkou odnesly nehezké zažívací problémy. Synovci naštěstí prý nic nebylo. Jediné, co stálo za to v této restauraci pozřít, byla citronáda, za níž si účtují 55 Kč za 0,4 l.

Horší sushi restauraci jsem ještě nenavštívila. Jak je možné, že v této restauraci většina sushi obsahuje lepek, to je mi dodnes záhadou. Running sushi je tu opravdová tragédie. A o záměna jídla v případě, že člověk upozorní na alergeny, kterým je třeba se vyhnout, je naprosto nepřijatelné.

Znám mnoho restaurací, kam se člověk nemusí bát na sushi zajít. Nemyslím tím pouze dražší sushi restaurace. Mnohokrát jsem byla v sushi restauraci na bázi rychlého občerstvení. I v těchto restauracích držely vysoký standard, co se kvality surovin a přípravy týká. Ale v Sumo Sushi v Plzni je jídlo utahané jako v laciném bistru s čínskou kuchyní. Takže za mne, pokud máte chuť na sushi nebo asijskou kuchyni, běžte raději jinam.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz