Hlavní obsah
Cestování

Tříhvězdičkový hotel ve westernovém městečku potěší velké i malé návštěvníky

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Jirásková Beranová

Ilustrační obrázek, Hotel Colorado, Šikland

Zábava ve westernových městečcích je v plném proudu. Ostatně jedno takové jsem vám nedávno představovala. Dnes mám pro vás recenzi z hotelu, ve kterém jsem byla ubytovaná.

Článek

Westernové městečko Šikland najdete na Vysočině. Protože má nabitý hlavní program a širokou nabídku doplňkových programů, strávit tu čtyři dny je opravdu minimum pro to, abyste si vyzkoušeli a užili všechno, co tento zábavní park nabízí.

Pro pobyt si můžete vybrat z několika variant. V Šiklandu se můžete ubytovat v autě, ve stanu, v chatkách či mobilheimu nebo v hotelu. Já byla ubytovaná v hotelu a pobyt jsem si náramně užila.

Pokoj, ve kterém jsem bydlela, se nacházel v hotelu Arizona. Měl luxusní koupelnu a pohodlné postele. I přistýlka byla pohodlná a dobře se na ní spalo. Součástí pokoje byl stůl, skříně a vše, co je k pohodlnému pobytu potřeba. Snídaně byly velkorysé, slané i sladké, teplé i studené. Jídlo se po celou dobu snídaní doplňovalo a nestalo se, že by bylo něčeho málo. Za sebe musím říct, že snídaňový servis v tomto hotelu byl jedním z nejlepších, jaký jsem letos v hotelech zažila.

Ubytování v Šiklandu není jen o ubytování. V hotelu nechybí koutek pro děti. Resort nabízí hlídání dětí a ranní rozcvičku pro všechny ubytované. V kempu jsou pro změnu zajímavé večery, při kterých hraje živá hudba, a nejen děti si mohou zahrát jednu z mnoha her, které jsou na místě k dispozici.

V celém resortu Šiklandu mohou návštěvníci chodit kamkoli. Je tedy úplně jedno, zda jste ubytovaní ve stanu nebo v hotelu. Zábavu a servis mají všichni stejnou. Co se mi hodně líbilo, bylo, že hlavní program Šiklandu probíhá stranou od lidí, takže noční program nikoho neruší. Také oceňuji, že se nehledí na to, kdo je kde ubytován. Hosté hotelu tak mohou jít za zábavou do kempu, lidé z kempu mohou jít na snídaně nebo na rozcvičku do hotelu.

Na Šiklandu oceňuji i bohatý doprovodný program. Kromě westernové tematiky a indiánů tu můžete zhlédnout noční ohnivou show. Také se tu pořádají víkendové speciální akce. Například v sobotu 17. srpna 2024 vystoupí v Šiklandu skupina Queenie a zároveň se uskuteční roadfest, největší sraz amerik, motorek, jeepů a trucků na Vysočině. Do konce prázdnin pak budou ještě další speciální víkendové programy.

Pokud si chcete zpestřit prázdniny s dětmi, mohu vám pobyt v Šiklandu vřele doporučit. Já jsem si tu pobyt s devítiletým synovcem opravdu užila a pevně věřím, že si ho užiju i příští rok. Ostatně program se tu mění, takže kdo jednou v Šiklandu byl, může podruhé zažít něco jiného.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz