Hlavní obsah
Cestování

Vydejte se po stopách pražských pověstí a strašidel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Canva

Praha

Máte Prahu v malíku a říkáte si, že už vás nic nepřekvapí? Pak se vydejte po stopách pražských pověstí a strašidel. Projdete se tou nejznámější částí Prahy a zároveň uvidíte místa, kterých jste si asi nikdy nevšimli.

Článek

Venkovní hra pro celou rodinu Po stopách pražských pověstí a strašidel začíná u sochy sv. Václava na Václavském náměstí. Trasa je dlouhá přibližně 5 kilometrů a vede známými i neznámými uličkami v historickém centru Prahy. Cestou vás čeká luštění šifer a hlavolamů, seznámení s pověstmi a strašidly, ale hlavně vás čeká výlet, na který jen tak nezapomenete.

Sama mám tuhle část Prahy moc ráda. Nachodila jsem tu desítky kilometrů. Pražské pověsti byly mou oblíbenou knihou, která mne doprovázela nejen mým dětstvím. Troufám si říct, že Prahu i její pověsti mám v malíku, ale i tak jsem se díky venkovní hře Po stopách pražských pověstí a strašidel dozvěděla nové zajímavé informace a všimla si míst, kolem kterých jsem nejednou šla, ale nikdy jsem jim nevěnovala pozornost. Myslím si, že tahle hra, zpestří výlet každému, kdo chce historickou Prahu zažít tak trošku jinak.

Po stopách pražských pověstí a strašidel se můžete vydat sami, nebo ve skupince. Jako skupinka máte lepší šanci rozlousknout šifry, ke kterým mnohdy musíte mít znalosti o místu, na kterém stojíte. Pokud jste si jistí, že tajenku zvládnete vyluštit sami, nic vám k výletu nebrání.

Na toto venkovní hře oceňuji i to, že hru můžete pojmout jako výlet za pražskými pověstmi a nemusíte se vázat na luštění šifer. Šifry jsou tu třešnička na dortu, informace, které byste měli o místech vědět a které vám rozšíří obzory. Ale k postupu na trase správné odpovědi nepotřebujete. Stačí si tak přečíst pověst, kouknout, kudy máte jít dál a vydat se k dalšímu zastavení.

Další tipy na výlety najdete na webu tulacci.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz