Hlavní obsah
Lidé a společnost

Kartářka - vizionářka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Intuice, nebo šestý smysl?

Jak poznat dobrou kartářku?

Článek

Jsem vizionářka a informace mi přichází odněkud shůry.

Každá kartářka má nastavená pravidla, kdy a komu může vyložit karty. I když jsem se setkala s jednou kartářkou, ta neměla žádná pravidla a to je zlé. Při takovém setkání, kdy si sjednáte schůzku, položte VY jako platící ososvé otázky - první otázka by měla být, zda jsou věci, na které nelze výklad provést a jaké to jsou.

Mějte na paměti, že výklad je orientace možností, cest, a je jen na Vás, kterou cestou se vydáte. Nikdy nikdo Vám dopředu neřekne, to se stane a tak to bude. Nesmysl. Nevěřte, a pokud někoho takového potkáte, moje rada zní, odejděte, dokud je čas.

Intuice by Vám měla napovědět, zda jste u správného člověka, záleží, jak se s ním cítíte. Svět je o energiích, které i my lidé vyzařujeme.

Pokud si nejste jistí, zda výklad chcete, raději nechoďte. Já osobně to cítím z lidí a doporučím nechat si čas , pořádně promyslet svůj krok. Vidím i to, co nechcete, aby někdo věděl.

Jeden příklad z mé praxe.

Oslovil mě zákazník, že chce výklad, domluvili jsme si schůzku, na kterou přišel. Jen co se posadil, už jsem věděla, že nejde o výklad, ale o jeho matku a práci. Měl těžké bolesti páteře a smutné oči. Nevím jak, ale začala jsem mít informace o jeho matce, která ho denně bombardovala otázkami, kdy zase přijede na návštěvu a chtěla to koupit a to zařídit, i když to vůbec nepotřebovala. Další věc v jeho smutku jsem viděla práci, vysoce postavený muž v uniformě. To, co mi přišlo do hlavy jsem mu řekla. Věděla jsem i jméno a datum narození jeho matky. V práci nebyl vůbec spokojený a měl k ní odpor. Navrhla jsem mu změnu práce a telefony s matkou omezit . Netrvalo dlouho a zákazník se ozval, že už je mu dobře a ve všem jsem měla pravdu a bez výkladu! Změnil zaměstnání, omezil hodinové hovory s matkou a bolesti páteře zmizely.

Kartářka, která kouká jen do karet, to má naučené. Bez intuice a bez poselství shora není kartářka kartářkou.

Každý z nás má intuice i informace shůry. Jen umět naslouchat a vnímat .

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám