Hlavní obsah
Zdraví

Naše mysl, jako lék

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

V přírodě se uzdravuji.

Jak jsem porazila rakovinu děložního čípku, lékaři nechápou.

Článek

Jako každá žena chodím na pravidelné prohlídky na gynekologii. V říjnu loňského roku jsem opět navštívila svou lékařku, odebrala cytologii a výsledky? Hrůza. Takto odebrala po 3 nedělích nové vzorky a opět se potvrdilo to, co nechcete. Následovaly odběry další a žádná změna. Moje lékařka si mě zavolala a dala mi do ruky telefonní číslo na specializovanou kliniku v Praze, kde budou řešit problém.

Onkogynekologie - 1 návštěva

Na této klinice byli všichni velmi milí a vstřícní, vše pan doktor vysvětlil a dal mi termín na vyšetření do Fakultní nemocnice i s popisem o rakovině děložního čípku, popis operace a následná péče.

Po všech těch vyšetření a stresu z operace, kterou už jsem měla naplánovanou, jsme s manželem odjeli do přírody na náš kouzelný pozemek u vody. Tam jsem začala na sobě pracovat a vnitřně pomocí svých myšlenek upravovat své tělo do stavu - ZDRAVÁ.

Zabývám se tímto mnoho let a nyní jsem na vlastní kůži poznala sílu myšlenek a zdraví.

Následoval nástup do nemocnice, operace, propouštěcí zpráva a jupí domu. Z výsledků operace byli všichni lékaři v šoku, vždyť je to tam v naprostém pořádku, žádnou operaci jste nemusela podstupovat. Zázrak, nebo síla myšlení?

Každý člověk má moc se sám uzdravit, jen musí nastavit správně program v hlavě. Mozek je jen počítač, jak ho nastavíme, takový máme život.

Nyní po půl roce kontrola na onkogynekologii, kde pan doktor potvrdil, že nebyl důvod k operaci děložního čípku.

Jsem zdravá a šťastná.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám