Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel mě podvedl o svatební noci. Ležela jsem vedle něj

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Ještě před svatbou Aneta doufala, že našla svého ideálního partnera. Prozření bylo kruté. Krátce poté, co slíbili věčnou věrnost před svými rodinami a přáteli, si Petr začal všímat jiné ženy, která rozhodně nebyla jeho manželka.

Článek

Když jsme se brali, měla jsem vážný problém s pitím. Dnes si to už dokážu přiznat, ale tehdy jsem si myslela, že je normální každý večer otevřít láhev vína a dopít ji do dna. Když jsem druhý den šla do práce, nebyla to pro mě překážka.

Osudová noc

Dokonce jsem se při naší svatbě tak opila, že jsem usnula ještě před půlnocí a s obtížemi se dostala do apartmánu, kde jsem pak usnula jako mimino. Tehdy jsem ještě netušila, že mě v noci probudí situace, na kterou nikdy nezapomenu.

Když jsem se v noci probudila, zaslechla jsem, že je večírek ještě v plném proudu. Domnívala jsem se, že tam je i Petr, který si užívá s kamarády, kteří přijeli z daleka. Těšil se dlouhé měsíce na to, že se takhle znovu zase sejdou.

Avšak když jsem se otočila, narazila jsem na něco, co mě naprosto šokovalo. Přímo vedle mě, v posteli, kde jsem ležela, byl Petr s jinou ženou! Nejprve jsem jí neviděla do obličeje, ale později jsem poznala svou kamarádku z dětství Andreu, kterou jsem na svatbu pozvala poté, co mi pomáhala zajistit kapelu za dobrou cenu. Že si svou službu vybere takhle, mě nikdy nenapadlo.

Z lásky mám strach

Začala jsem křičet, co to dělají a utekla jsem za statek, kde jsme se brali, do lesa. Tam jsem usnula na louce, na kterou jsem doběhla, už si ani nepamatuju jak. Prostě jsem jenom potřebovala opustit tu situaci, kterou by scenárista nenapsal ani do béčkového filmu.

Dodnes nevím, zda se jen líbali nebo by to přešlo v něco víc, kdybych nezačala křičet. Brali jsme se tehdy po roce. Dnes už vím, že jsem toho člověka vůbec neznala. Snad se jednou odvážím někoho milovat znovu…

Zdroj: rozhovor s Anetou K.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz