Hlavní obsah

Denní směs aneb Žije mozek po smrti?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Copak je dnes nového? To napadne asi každého, kdo poránu začne „listovat“ v mobilu. A vyvalí se na něj směs nesourodých titulků až jde hlava kolem.

Článek

Jsem na tom stejně. „Klimatická změna může snížit světové HDP o jednu pětinu, dopadne to i na Česko“, snaží se mě kdosi vyděsit hned v úvodu. Ale já se nedám a pochybovačně polemizuji s autorem: ale houby, brachu, ne klimatická změna, ale ty vaše hysterické reakce snižují HDP. A určitě ne světové, jen to západní. Čína, Indie, Afrika ani Rusko se nějakou ekologií nezabývají, natož aby tam kvůli ní zastavovali výrobu!

V mém přesvědčení mě utvrzuje hned další titulek „Klimatická apatie v Rusku“. Pod ním čtu, že Rusové nějaké klima neřeší a na oteplování se těší - nebudou prý muset shánět „dáču“ na jihu a užijí si období bez nutnosti topit s radostí. Tomu říkám pozitivní přístup k životu. Ne jako ty naše „sněhové vločky“, o kterých čtu o kousek dál a které křičí, že planeta hoří, ony tají a nebudou mít radši ani děti.

„Ruské agenty z Vrbětic pomohla odhalit i americká FBI“ volá na mě další nadpis. A mé pochyby nabírají obrátky: na žádné agenty nevěřím, spíš na český šlendrián a politické zneužití. A FBI je pro mě nedůvěryhodná už od vraždy Kennedyho.

Další článek mě vážně vyděsil. „Člověk si svou smrt dobře uvědomuje, tvrdí vědci. Mozkové buňky žijí ještě několik dní“. S hrůzou si představuji, jak mé vědomí bloudí mrtvým tělem bez vnímání času a prostoru. Brr, to musí být očistec. Nebo peklo? Ale pak se uklidňuji - jiní vědci tvrdí, že mozkové buňky jsou na nedostatek kyslíku nejchoulostivější a umírají jako první. Tak snad peklo nebude.

Odkládám raději mobil a zahledím se do modra nebe a korun stromů. To je krása! Pryč s peklem, agenty i tajícími vločkami.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz