Hlavní obsah

Vládo, jsem zmatena! Pomozte mi a vysvětlete mi to!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Doba je zjitřena, lidé názorově rozdělení, a tak se snažím pečlivě poslouchat členy vlády, abych měla jasno. Jenže poslední dobou mi vláda svými projevy moc nepomáhá.

Článek

Mnoho občanů vyčítá vládě nadměrnou pomoc Ukrajině. Až tak nadměrnou, že je na úkor naší republiky a jejích občanů. Ministr vnitra pan Rakušan proto uvedl (lze to nalézt na jeho Facebooku), že tato pomoc naši zem nic nestála, že jsme jim vlastně dodali jen naše zastaralé zbraně, a za ty dostaneme zdarma náhradou lepší a novější.

Ledva jsem se po jeho ujištění uklidnila, zmátnul mě pan premiér Fiala. Při svém projevu v poslanecké sněmovně vypočítával, proč to měla pětikoalice hned při nástupu do vlády tak těžké - hlavně prý kvůli zdecimované ekonomice po Babisově řádění a kvůli nadměrným výdajům s válkou na Ukrajině.

Tak - jak to je? Stojí nás ta válka něco nebo nic?

Teď nejnověji mi zase mysl rozpoltilo jednání ministra Lipavského na nějakém bezpečnostním evropském summitu. Na něj byl ohlášen a také přijel ruský ministr Lavrov. Zástupci některých zemí se kvůli tomu odmítli zúčastnit. Považuji jejich jednání za hloupé - jak jinak chtějí Rusku přednést své námitky a odpor, než při osobním jednání? Byla jsem tedy hrdá, že náš ministr jel a čekala jsem, že to Lavrovovi „vytmaví“. Jenže on po příchodu ruského ministra opustil sál. No není to… nemoudré? Jednak je velmi hloupé podceňovat nepřítele. Naopak, je důležité slyšet každé jeho slovo a důkladně ho analyzovat, jednak je nemoudré odchodem promarnit možnost sdělit své výhrady.

Tak nevím vládo, moc jednoznačně na mě nepůsobíš. A oslavné plakátky v hromadné dopravě to nezachrání.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz