Hlavní obsah
Názory a úvahy

Mám křišťalovou kouli a tady je mé poprvé

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay.com

Koule

Jaké by to bylo mít křišťalovou kouli a co všechno to může přinést, případně odnést?

Článek

Jak jsem jí získal, to si nechám pro sebe. Ale o první zkušenost se podělím. Zajímá mě politika, nebo lépe řečeno, není mi lhostejné, co se tady děje. Protože politika chtě nechtě ovlivňuje život až až. Proto jsem nažhavil tu křišťalovou kouli, napnul myšlenku na to, co chci vědět, a ostřížím zrakem se podíval do koule. A dopr. . . Pardon, nebudu sprostý. Ale je to dost šokující pohled.
Jen ve stručnosti, co jsem viděl. Zajímalo mě, co se stane po amerických prezidentských volbách.

Krajské volby v ČR jsou v září. Prezident USA se volí v listopadu. Čili první obraz byl tento. Koalice Spolu dostala v krajských a senátních volbách těžkou nakládačku. ODS má po těchto volbách se SOCDEM víc společného, než si umí připustit. Míří také neúprosně do propadliště dějin. Koalice Spolu se rozpadla ve smyslu, že do parlamentních voleb chce každý kandidovat sám. Vláda drží pohromadě jen tak tak. Volby v USA vyhrál o jeden stařecký vlas Joe Biden a to jen díky tomu, že při poslední televizní debatě s Donaldem neupadl a dokonce udržel myšlenku. To Donald byl překvapivě zmatený mnohem víc.
Jenže to mělo důsledky na domácí politickou scénu. Piráti si totiž oddychli, že americká pomoc Ukrajině bude zachována a praštili do stolu, že končí ve vládě. Nejvíc na ně hulákal Marek Benda s Pablem Blažkem, ať si klidně táhnou, že i bez nich mají stočtyřku.
Dál už nevím. Koule se začala nějak moc rozpalovat a musel jsem končit.


Bořič mýtů Evžen varuje: Nejsou koule jako koule

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz