Hlavní obsah
Názory a úvahy

Mám křišťálovou kouli a tady je moje podruhé

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay.com

Koule

Dneska vám řeknu, jak se taková koule dá zneužít k zruinování hazardu.

Článek

Dostal jsem nápad a rozhodl jsem se ho hned vyzkoušet. Krišťálová koule umí předpovídat budoucnost. Tak proč to nevyužít ve Sportce, Euromiliónech a podobných hazardních hrách? No a samozřejmě ve sportovních sázkách. Už s koulí umím zase o něco líp, a tak jsem zjistil výherní čísla Sportky, Euromilionů a které zápasy jak dopadnou na Euru. Ze samotné Sportky a Euromilionů to udělalo hezkých pár milionů. Ale trvalo, než mi to ty firmy vyplatily. Tak jsem sázky na sportovní zápasy začínal s poměrně malými částkami. Ale byly dobré kurzy a brzy jsem otáčel statisíce. Když skončilo Euro, měl jsem na účtech už pár milionů.

Ale to ještě byla pro hazardní společnosti slabá rána, a tak jsem následující půl rok hezky ještě dojil jejich příjmy. Některé na základě toho zkrachovaly a jiné mi zakázaly hrát, aby to taky nemusely zavřít. Jedna na mě dokonce podala žalobu, že nějak moc vyhrávám. Argument, že jsem dítě štěstěny, je nepřesvědčil.

Abych se nenudil, tak jsem se ještě vrhl na stírací losy. A světě div se, koule umí i tohle. Věděl jsem, kde a jaké losy koupit. Takže jsem pořádně zavařil i těmhle společnostem.
No a jak tohle moje druhé tematické používání křišťálové koule dopadlo? Celkem překvapivě, protože jsem si sám založil svojí sázkovkovou a loterijní společnost. Ta nabízí jak losy i sportku, tak možnost sázet na sport. Ale pozor, má to své ale. Každý účastník má měsíční limit 500 kč a ten si může rozvrhnout, na co chce. Čili vybírá z výherních čísel, losů a sportovních zápasů. Hodně hráčů díky tomu sází částky kolem deseti korun a celkově tento model pomáhá lidem dostat se ze závislosti na hazardu a chrání to jejich rozpočet.

Klientů má moje společnost velmi mnoho a zisk je moc pěkný. A co je také podstatné, velkou část zisků dává moje společnost na osvětu a prevenci závislostí na hazardních hrách. A v podstatě celý zbytek zisku jde na podporu sportu na těch nejnižších úrovních, kde i pár tisíc udělá hodně muziky a umožní dětem efektivně sportovat v místě jejich bydliště a bez složitého dojíždění.


Bořič mýtů Evžen varuje: není všechno pravda, co se píše na internetu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz