Článek
Díky zpřísnění Evropské unie v oblasti ochrany osobních údajů uživatelů, chystá společnost Meta změnu pravidel. Uvažuje, že uživatelům nabídne placenou verzi bez reklam. Jak kdysi někdo řekl: „Pokud je to zdarma, tak věřte, že není! Platíte draze svými osobními daty!“ A toto to jenom potvrzuje. Náklady na provoz těchto sítí jsou obrovské a celé to bylo financováno cílenou reklamou a obchodováním s vašimi daty. Teď je Meta zahnána do kouta a pokud chce sítě udržet ziskové, tak bude muset aspoň část zákazníků motivovat k placení za využívané služby.
Děkuji nechci, raději odejdu. Jasně, stále nejspíš zůstane neplacená verze. Otázka je, jak moc okleštěná, aby nás to motivovalo k platbě. Nebudu platit někomu, kdo rozeštvával léta společnost jen proto, že to zvětšovalo dosah a s tím se zvyšoval čas strávený na síti a z toho se generovaly větší zisky. Mark Zuckerberg je morální mrzák, který by si zasloužil krach celého jeho internetového impéria. Pomohlo by mu někde pracovat rukama a on by si začal vážit společnosti, kterou tak usilovně ničil.
Co budu dělat bez sítí? Počkám si na rozvoj Seznam diskuze propojené se Seznam Médiem a od podzima by mělo jít vyhledávat mezi Seznam profily jednotlivých uživatelů. V ten moment vážení žádný Facebook ani Instáč nepotřebuji a peníze z reklamy půjdou do českých daní na rozdíl od Mety.