Článek
Most je prý tak špatný, že se musela omezit doprava. Vzhledem k rekonstrukci branického mostu musí Cargo doprava dělat obrovské zajížďky. A osobní doprava? Ta končí na Smíchově a zbytek musí lidé pokračovat MHD, přitom vlak by jim výrazně ušetřil čas. A proč to celé? Protože pár nenažranců a neumětelů se rozhodlo, že se nakapsují na veřejný zakázce! Takže roky nenatírají památkově chráněný most. Až se dostane do stavu, kdy se začíná řešit, že docela rezne. Nicméně i tak je pořád funkční.
Aby prošlo bourání, tak se zadávají průzkumy, měření a tak dále. Jenže to pořád nevychází, most prostě v tak havarijním stavu není! Navíc zahraniční odborníci potvrdili jeho opravitelnost! Ale to by nebylo SŽDC a tuneláři co ho ovládají, aby nevymysleli nějakou habaďůru. Koncem minulého roku měl ministr dopravy Kupka (ODS) rozhodnout co s mostem. Zadání měl jasné, chceme bourat! Tak váhal, odkládal, čekal a pak vymyslel geniální nápad. Most jen přesuneme a postavíme nový! Lež jako věž.
Už jste někdy viděli jak někdo historický most bourá tak šetrně, že ho pak jako skládačku převeze na úplně jiné místo, kam prostě nepatří. To je k zblití velebnosti. Ještě si myslí, že jsou lidi úplně blbý a sežerou mu to i s navijákem.
Jenže se přepočítali, protože na most začali pouštět mega těžké cargo vlaky. Ano čtěte správně. Na ten most, který je, podle odborníků, pomalu na spadnutí pošlou mega těžké vlaky a co most, on stojí! No jasně že stojí. Prostě to omezení provozu bylo jen účelové. Takže vy zloději ze SŽDC a z ministerstva dopravy, usvědčili jste se sami. Most se opraví a osobní doprava se tam okamžitě vrátí. Začněte se chovat čestně, bude to pro vás u soudů alespoň polehčující okolnost.
Zdroj:
https://zdopravy.cz/nakladni-vlaky-na-vytonskem-moste-drazdi-rada-osobnich-spoju-ho-pritom-vyuzit-nesmi-198752/