Hlavní obsah
Internet a technologie

Mobilní telefon

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiri Kvapil

ZÁTIŠÍ (někdy začátkem 21. století)

Senioři a mobilní telefony.

Článek

Jsem starší senior, manželka je o pět roků mladší. Oba zvládáme základy práce na počítači a máme připojení k internetu. Sociální sítě, jako je Facebook, Instagram, Tik Tok… nám nic neříkají. Máme také poněkud starší mobily, které nám zatím celkem vyhovují.

„Něco mám s mobilem,“ říká manželka… „pošli mi kontrolní SMS.“ A tak vyťukávám:

„Paní, milá paní/ píši psaní/ snad mé psaní dojde/ než Tvůj mobil pojde!“

Odesílám - ale to jsem neměl dělat. Můj starší přístroj má zřejmě citlivou duši, urazil se! Na displeji se mě zobrazuje něco jako, že nyní mohu použít jen tísňové volání. A tak mohu zavolat jen lékařskou pohotovost, policii, hasiče…

Manželce moje SMSka nedošla. Já si už netroufám svůj mobil dále dráždit, raději počkám až dnes přijde náš syn na návštěvu a dá oba stařečky do pořádku. Těmi starci ovšem myslím naše oba mobily.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám