Článek
Proč jsem se rozhodla napsat tento silně nelichotivý článek? Protože jsem absolutně nespokojená se službami Balíkovny a arogance a neschopnost jejích zaměstnanců je přímo do nebe volající.
Co mě tak moc rozčílilo? Jejich laxní přístup k doručování zásilek navzdory tomu co hlásají ve svých reklamách jak o své rychlosti, tak o své spolehlivosti. Neplatí ani jedno.
Abych začala od začátku.
S Balíkovnou jsem posílala pouze dva balíky a ani v jednom případě jsem nebyla spokojená.
V prvním případě jsem posílala přes Balíkovnu krystalky vodního kefíru paní, která si je přála poslat touto cestou. Krystalky jsem zabalila do plastikové krabičky, pak ještě do mikroténového pytlíku a oblepila jsem to igelitovou páskou. Pak jsem to vložila do obálky s bublinkovou folií a poslala jsem to i s návodem. Po obdržení balíku mě paní kontaktovala, že jí to přišlo v katastrofálním stavu s rozbitou snad přímo rozšlapanou krabičkou. Zrna se jí podařilo zachránit, ale návod byl rozmočený a nečitelný. Poslala jsem jí ho tedy emailem. Toto jsem neřešila stížností, ale asi jsem měla.
Druhý případ řeším nyní. Můj přítel skončil v sanatoriu v Žamberku ze zdravotních důvodů a já se rozhodla poslat balík přes Balíkovnu (jak se ukázalo byla to chyba) a zaplatila jsem si službu doručení na adresu. Jenže ouha. 14. 5. měl být balík doručen mezi 13:50 až 15:50. Jenže doručení se nekonalo. Pan kurýr se neobtěžoval zavolat aby doručil balík, ale raději sám vyplnil blanket o tom, že adresát nebyl zastižen, jenže adresát na něj čekal (ze sanatoria nemůže odejít) a sestry z plicního oddělení byly připravené balík převzít. Po čtvrté hodině volal můj přítel řidiči, jak to tedy vypadá s tím balíkem a on mu zapřel že by pro něj nějaký balík měl. Ani ne čtvrthodiny po tomto telefonátu nám přišlo oznámení, že balík byl uložen na výdejním místě v jakési prodejně obuvi. Což mě velmi rozzlobilo. Když si zaplatím jako službu doručení na adresu, tak očekávám, že také bude doručeno na uvedenou adresu a ne že si svévolně kurýr, uloží balík na jakousi výdejnu a co mě rozzlobilo ještě víc, když jsem volala na zákaznickou linku s tím, že jsem chtěla zjednat nápravu situace,tak mi bylo řečeno, že pokud je to uloženo na výdejním místě nelze to znova doručit. Navíc operátor, který se mnou jednal byl vysloveně arogantní. Prostě jsem došla k tomu, že je to banda arogantních, neschopných, nespolehlivých podvodníků a lhářů. Tímto článkem chci tedy varovat před využíváním jejich služeb. Podat stížnost taky není kam, protože kromě rádoby zákaznické linky a jakéhosi emailu (kam jsem psala taky, zatím nijak nereagovali a to jsem zadala všechny potřebné podrobnosti, k tomu, aby to mohli řešit) neexistují jakékoliv kontakty, které by mi umožnili tuto záležitost dořešit a vyvodit z toho důsledky.
Domnívám se, že když někdo nabízí službu doručení na adresu,tak by ji měl být schopen zajistit a pokud tomu tak neni neměl by ji nabízet. Jinak se dopouští podvodu.
Ponaučení pro příště zní: Neposílat nic Balíkovnou, ale využít jakoukoliv jinou kurýrní službu.