Hlavní obsah
Cestování

Pěšky z Moravy do Santiaga de Compostela, 88. den: Poslední den v Santiagu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jolana T

V roce 2014, ve svých 22 letech, jsem absolvoval cestu z Domanína do španělského poutního města Santiago de Compostela. Prošel jsem 6 zemí, celkem cca 3 400 km a cesta mi trvala 88 dní. Denně vás obeznámím s tím, co jsem jako poutník prožíval.

Článek

(Santiago)

Dnes je svátek sv. Jakuba. Vstáváme až v 8 h. Barča s Petrem jdou zrovna do katedrály, já si jdu nejdřív zanést batoh do úschovny a potom jdu za nimi. Když už přicházím ke katedrále, nevěřím vlastním očím. Uviděl jsem „dlouhatánskou“ řadu, která končí až kdovíkde. Vypadá to, že budu sledovat slavnostní mši venku na velkoformátové obrazovce na náměstí.

Pak ale vidím Barču s Petrem, jak na mě mávají. Drží mi místo, tak se dostávám za nimi až skoro dopředu. V katedrále pak chytáme místo u sloupu asi v půlce. Je tu i španělský prezident, od kterého nás dělí jenom pár metrů. Mše je moc krásná, ale dlouhá a ve španělštině.

Po mši se loučíme, já jdu pro své věci a Barča s Petrem do Monte de Goro. Když mám své věci, jdu do ubytovny, kde bych měl mít rezervované místo. Po jídle jsem si šel trochu „dáchnout“. Potom jsem se šel projít městem a v 19:30 h znovu na mši. Povečeřím to, co mi ještě zbylo, a jde se spát.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz