Hlavní obsah
Cestování

Pěšky z Moravy do Santiaga de Compostela, 89. den: 3 měsíce tam, 3 hodiny zpět

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jolana T

V roce 2014, ve svých 22 letech, jsem absolvoval cestu z Domanína do španělského poutního města Santiago de Compostela. Prošel jsem 6 zemí, celkem cca 3 400 km a cesta mi trvala 88 dní.

Článek

(Santiago – Barcelona)

Malinko jsem si přispal a vstávám až po 9 h. Dnes mám v plánu nakoupit nějaké suvenýry, ale ještě předtím jdu do katedrály na poslední mši. Tady bych měl potkat Barču a Petra.

Setkáváme se těsně před mší a po ní jdeme společně nakupovat dárky. Petr si nakupování vyloženě užívá.

Nakoupeno. Jde se do parku odpočívat. Tam se před 17 h loučíme už nadobro a já se odebírám směrem na letiště. Vše probíhá hladce. V 18:30 h jsem už na letišti, kde si ještě 3 h počkám na odlet.

Let ze Santiaga trval pouhé 3 h do Prahy, kde jsem nasedl na vlak do Olomouce. Tam už mě čekali rodiče. Před naším domem stáli kamarádi, přátelé, farníci, scholastici, no prostě moc lidí. Všichni mě vítali doma. Děkuji. Dojalo mě to a upřímně jsem byl doslova zaskočen. Doma pak čekal zbytek rodiny.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz