Hlavní obsah
Umění a zábava

Voynichův Rukopis. Kvíz

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Kvíz z rukopisu Voynich.

Článek

Voynichův rukopis . Kvíz.

Foto: Josef Zlatoděj

1006231 - Velký pergamen MS - 408.

Zde je obrázek z Rukopisu Voynich, kterému se všeobecně říká Rozety. Mnoho vědců u nás v česku a v zahraničí 100 a více roků pátrá po tom, jaký má asi ten obrázek význam a co nám vlastně i představuje. Pátrají a pátrají, zkoumají a dělají různé pokusy a pořád nemohou zjistit, jaký má tento velice pěkný obrázek význam.

Já, jelikož jsem už před mnoha roky zjistil to, jak je psán text rukopisu a samozřejmě zjistil i jeho autora. Tak vím co je v textu i psáno a jaký je tedy skutečný význam tohoto velkého folia. A proto, že jsem na to přišel já, tak je mě velkou záhadou, že se u nás za posledních řekněme 10 roků, nenašel nikdo, kdo by text a jeho obrázky také dokázal pochopit. A to jistě velká záhada. Podle mne daleko větší záhada, než například samotný rukopis.

A tak myslím, že je dobré udělat test. Jedná se tedy o jednoduchý test, který ukáže, jak nějaký vědec a nebo nějaký občan dokáže uvažovat. Na testu by měl samozřejmě pracovat vědec, akademik , historik, lingvista či občan a osoba, která to má v hlavě kvalitně srovnané.

A tak sem dám jeden obrázek, který není zas tak složitý na pochopení (aspoň teda doufám) a jsem zvědav, který chytrý občan správně určí význam obrázku.

Jedná se tedy o obrázek, který je kreslen v jeho horní části a to na levé straně.

Foto: Josef Zlatoděj

Levá Rozeta MS-408

Co tento obrázek znamená ? Má snad nějaký vědec a nebo nějaký občan nějaký svůj názor na význam tohoto obrázku ?

obrázky : Yale Beinecke MS- 408.

Má nápověda je : I v dnešní době je to velice důležitá věc.

_____________________________________________

15.2.2024

Já vás k tomu co znamená ten obrázek dostrkám. Vložím sem ještě několik nápovědu a pak se odborníci, vědci a i jiní občané seznámí s tím, jaký je význam tohoto velice pěkného obrázku.

Důležitý je samotný počet kreslených měsíců. Těch je tak 37. ( Jak je i psáno samotným autorem a to na vnějším kruhovém zápisu).

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz