Článek
Přijdete ve čtvrtek, od kdy akci inzerují, kolem poledne do obchodu Lidl a ani jedno tam není. Ptáte se kde je vedoucí, který by Vám mohl odpovědět, proč tomu tak je. Ochotný a milý člověk s Vámi dojde k místu prázdných regálů a řekne Vám to, co už dávno víte, že to došlo. A my se zeptáme, jak se tomuto říká? A on zničený odpoví po pravdě: KLAMAVÁ REKLAMA. A v tu chvíli je nám ho líto a ještě se omlouváme, že on za to opravdu nemůže.
A teď se ptáme: KTERÝ ŠMEJD ZA TO MŮŽE, ŽE TAM NAŽENE HROMADU LIDÍ A DÁ DO REGÁLU PÁR KUSŮ TĚCH REGÁLŮ ZA DOBROU CENU A JEŠTĚ V LETÁKU NAPÍŠE, ŽE JE TO ON-LINE A TAM SE DOZVÍTE, ŽE JE TO VYPRODÁNO? Asi by bylo dobré tam jít hned na otevíračku a zjistit, kolik těch kusů tam bylo. To zboží by tam mělo být dle inzerce až do neděle. Proč toto Česká obchodní inspekce nesleduje?
Prosím, pojďme už se všichni proti těmto šmejdům bránit. Díky