Hlavní obsah

Pojďme bojovat proti klamavé reklamě v supermarketech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Lidl

Taky se Vám něco zalíbilo v letáku za super cenu?

Například regál za 699,- Kč? Krmivo pro kočky v akci?

Článek

Přijdete ve čtvrtek, od kdy akci inzerují, kolem poledne do obchodu Lidl a ani jedno tam není. Ptáte se kde je vedoucí, který by Vám mohl odpovědět, proč tomu tak je. Ochotný a milý člověk s Vámi dojde k místu prázdných regálů a řekne Vám to, co už dávno víte, že to došlo. A my se zeptáme, jak se tomuto říká? A on zničený odpoví po pravdě: KLAMAVÁ REKLAMA. A v tu chvíli je nám ho líto a ještě se omlouváme, že on za to opravdu nemůže.

A teď se ptáme: KTERÝ ŠMEJD ZA TO MŮŽE, ŽE TAM NAŽENE HROMADU LIDÍ A DÁ DO REGÁLU PÁR KUSŮ TĚCH REGÁLŮ ZA DOBROU CENU A JEŠTĚ V LETÁKU NAPÍŠE, ŽE JE TO ON-LINE A TAM SE DOZVÍTE, ŽE JE TO VYPRODÁNO? Asi by bylo dobré tam jít hned na otevíračku a zjistit, kolik těch kusů tam bylo. To zboží by tam mělo být dle inzerce až do neděle. Proč toto Česká obchodní inspekce nesleduje?

Prosím, pojďme už se všichni proti těmto šmejdům bránit. Díky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám