Hlavní obsah

Druhé dítě mi zničilo život! (Hana 30 let)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Mám dvě děti dost krátce po sobě. U druhého dítěte jsem dlouho „litovala“ ikdyž, jsem si ho moc přála.

Článek

Dlouho jsem měla raději prvorozené dítě. Bylo to nádherné. Samé pohádky, zpívání, hry na hřišti, mazlení a všechno kolem. Hrozně jsem si roli maminky užívala. V představách, jak krásné to bude, jsme si udělali druhé.

Do druhého miminka jsem se, ale vůbec nezamilovala i přes to, že byl porod krásný. Prostě nic. Přišlo mi, že mi tu jen překáží. Neustále ječí a hrozně mě štve.
Moc jsem chtěla vrátit čas a druhé nemít..
Kvůli němu jsem nevěnovala moc pozornosti ani prvnímu. Byla jsem pořád napružená a unavená. Přes to všechno jsem se starala a v duchu záviděla rodinám kolem mě, kteří mají jen jedno dítě. Taková pohodička…


Zlepšilo se to, až když druhorozenému byly 2 roky.
Už bylo větší, mnoha věcem rozumělo. Konečně začala pohodička. Srovnaly se i moje city k němu a od těch 2 let mám obě děti ráda úplně stejně. Jsou to úžasní parťáci a pořád si spolu hrají, takže počáteční peklo a lítání kolem nich se mi teď vrací i s úroky. Většinu času si chtějí hrát spolu a matku „nepotřebují.“

Čím více jsem nad mou situací přemýšlela, tak by jsem zpětně ty dvě děti měla, ale určitě s větším odstupem.
Nechápu, proč je teď trend rodit děti tak brzy. Nikdo mi neřekl, že ideální je rozestup pět let. Jak to bylo dříve..

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám