Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Utratil peníze na svatbu!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Veronika a Jiří jsou spolu pět let. Za dva měsíce se mají brát. Včera Veronika koukla na společný účet, kde mají s Jiřím peníze jen na svatbu, a nezbylo tam skoro nic…

Článek

U nás s důvěrou nikdy problém nebyl, až do teď.
Seděla jsem tak odpoledne u kávy a listovala časopisem. Našla jsem v něm reklamu na e-shop, kde nabízeli kvalitní spodní prádlo. Zaujala mě noční košilka a k tomu župánek na naší první společnou noc coby manželé.
Podívala jsem se na společný účet, ze kterého bych objednávku zaplatila. Máme tam s Jiřím společné peníze jen na svatbu.
Koukám a nezbylo tam skoro nic. Jak je to možné…?

Nejdřív jsem myslela, že to je nějaká chyba, ale pak z Jiřího vylezlo, že přišel před vánoci o práci a nechtěl mi to říct, protože jsem zrovna zjistila, že jsem těhotná a nastoupila na nemocenskou. Nechtěl, abych byla ve stresu. Místo toho bral měsícně peníze ze svatebního účtu, abych nic nepoznala. Dokonce jezdil během dne rozvážet jídlo místo původního zaměstnání. Samozřejmě vydělal úplně zanedbatelnou částku - jak chytré.

Nevím, co mám dělat.

Samozřejmě mě prvně napadlo svatbu úplně zrušit, ale pak se mi to trošku rozleželo v hlavě. Je to otec mého dítěte a termín svatby se blíží. Nechci vše úplně rušit. Všude máme zaplacené zálohy a je potřeba doplatit dost peněz. Jen nejsme schopni za dva měsíce ušetřit na doplatky. Přítelovi rodiče už nám něco přispěli, na zbytek rodiny nechci spoléhat.
Nakonec si vezmeme půjčku pouze na svatbu a pak část splatíme z peněz, co dostaneme jako dary.
Fakt jsem takhle zoufalá ještě nikdy nebyla…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám