Článek
Patříte mezi ty, které otravuje, jak nám obchody cpou jejich kartičky a slevové akce? Tak to si pak ale nestěžujte, že je všechno drahé a nic ve slevě. Já vlastním všechny kartičky obchodů, kde nakupuji a náramně se mi to vyplatí. Na jednu stranu je to určitě marketing, ale na druhou stranu je to pomůcka, která mi za roky už pomohla ušetřit doopravdy tisíce.
Nemám ráda plastové kartičky, které mi zabírají místo v peněžence, ale dávám přednost elektronickým či aplikacím, na které přechází už většina obchodů. Ráda vám doporučím to, co se vyplatí. Ať už je to Lidl, Tesco, Globus nebo Kaufland, jejich akce za to stojí.
Nejradši mám ty věrnostní programy, kde sbírám body za nákupy, které poté mohu vyměnit za procentuální nebo konkrétní slevy v korunách. Nevyužívám příliš akce +1 zdarma, ale také se objevují. Kartičky se vyplatí už jen díky tomu, že často dostáváte slevy na produkty, které opravdu kupujete. Dostávám také slevu k narozeninám a k svátku.
Samozřejmě čím více nakupujete, tím větší slevy máte a tím spíše obchod navštívíte. Takže takové věrnostní programy se vyplatí obchodům, ale i zákazníkům.
Většina lidí kartičky okamžitě odsoudí a nedají jim šanci, následně ale zjistí, že to zas tak špatné není. Vyzkoušejte to a využívejte výhod. Není lepší pocit, než když na účtence vidíte, že jste zaplatili o několik stovek méně a ročně to může být i o několik tisíc.
A pokud preferujete dárečky, také si přijdete na své. Sbíráte bodíky či známky a poté si můžete vybrat nebo za symbolickou částku koupit hračku, kuchyňské nádobí nebo třeba oblečení.