Hlavní obsah
Nakupování

Ať žije nakupování online. Fyzicky mě v obchodě uvidíte zřídka, nesnáším to

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Lidi mě dnes tak vytáčí, že jsem si oblíbila nakupování online natolik, že už ho za nic nechci vyměnit. Když musím do obchodu, většinou se vytočím.

Článek

Proč nemám ráda klasické obchody

Je to jednoduché, hlavním důvodem jsou lidi a jejich chování. Neumí se chovat, chybí jim slušnost, smrdí, vypadají hrozně, neumí se oblékat a jediné, co dělají, že kritizují a rozhodně si nevšímají sami sebe. Jsem na to alergická a je to možná i proto, že jsem žila v zahraničí, kde je chování lidí v obchodech úplně rozdílné. Každý si všímá sám sebe, nechybí jim vkus a slušné vychování. U nás tomu tak není, a tak se po návratu vyhýbám takovým veřejným místům.

Klobouk dolů před vynálezcem nakupování online

Nákupy online jsou pro lidi, jako jsem já, záchranou. Nemusíme se s nikým osobně vidět, stát fronty, strkat se v davu a poslouchat, co si kdo o kom myslí. Je to geniální i pro ty, kteří nemají čas, nejsou zdravotně schopni jít do obchodu nebo pro ty, kteří se nechtějí nebo nemohou tahat s těžkými nákupy. Pro mě je ušetření času i za tu cenu, že to bude trochu dražší.

Někteří lidé namítají, že si ovoce a zeleninu nemohou sami vybrat, ale ještě se mi nestalo, že by mi přišlo něco ve špatném stavu. V případě, že něco chybí, mi hned vrátí peníze nebo nemají problém dovézt. Na těchto internetových obchodech si člověk může koupit rovnou i hotové jídlo, drogerii, věci na zahradu nebo třeba papírnické potřeby. Ještě se mi nestalo, že by neměli něco, co sháním. Dokonce je součástí i lékárna. Nemohu si to vynachválit a je to nejlepší vynález poslední doby.

Do obchodu jednou měsíčně

Samozřejmě se občas stane, že je pro mě rychlejší zajít do obchodu. Třeba pro pečivo, jogurt nebo něco dobrého. Vždycky ale šílím! Stojím fronty, prodavačky jsou nepříjemné a lidi se strkají. Nesnáším to!

Zajímalo by mě, jaký názor na to mají ostatní a proč jsou stále plné obchody lidí, když je tato možnost a využít ji může opravdu každý. I přesto vídám zničené ženy, jak jdou z práce a tahají těžké nákupy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz