Hlavní obsah
Nakupování

Až budu chtít dělat pokladní, nechám se zaměstnat. Samoobslužné pokladny odmítám

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Zdá se to jako vynález století, já to ale jasně odmítám. Vnímám to jako pokus o nenápadné využití nás lidí jako levné pracovní síly. Prodavačky jsou za svoji práci placené, tak ať ji dělají.

Článek

Divím se, kolik lidí využívá samoobslužné pokladny. Já to nechápu, protože si tam připadám jako pokladní, a ještě dostanu vynadáno od těch, kteří mají dělat svou práci, že jsem udělala něco špatně. Navíc to stojí čas, rozhodně ho nešetří a dělá to jen problémy.

Já a pokladní? Ne!

Až si budu chtít hrát na prodavačku, půjdu tam. Do té doby se ale nechám obsloužit u klasické pokladny, kde jsou za to lidé placení. A až je zruší, jako že je zruší, chci zaplatit za to, že si namarkuji nákup a obsloužím se sama!

Největší drzost je, když za mnou přijde někdo z personálu během toho, co čekám frontu na pokladnu a řekne mi, jestli nemůžu jít na samoobsluhu, že je tam volno. Ne, děkuji, nechci, ráda si to tu vystojím a přijde mi krajně nevybíravé, aby mě někdo přesvědčoval a rozhodoval za mě, kde budu platit svůj nákup.

Rozhodnu se sama

Dejte nám na výběr a vůbec nás neposílejte někam, kam nechceme. Přiznám se, že jsem tam opravdu jednou šla, abych neodsoudila dopředu něco, co neznám. Samozřejmě jsem tam strávila spoustu času a neustále mi to hlásilo nějakou chybu. Než mi přišel někdo pomoct, bylo dobrých pět minut pryč. A na konci nákupu, když jsem vše namarkovala, mi to oznámilo, že lze platit jen kartou. Tak touhle zkušeností to pro mě skončilo.

Nikdy tyto samoobsluhy používat nebudu a pokud zruší klasické pokladny, klidně někomu ze zaměstnanců řeknu, ať to za mě jde namarkovat a celé vyřešit.

Občas situaci u samoobslužných pokladen pozoruji a nestačím se divit. Prodavačky důležitě chodí mezi zákazníky, jak kdyby to byly jejich nadřízené a dirigují a peskují. Tak na to nejsem zvědavá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz