Článek
S tím, jak se neustále nadává na to, že si zákazníci musí hrát na prodavače, mě napadlo, že by mohla být užitečná pozice, která by měla na starost vyloženě jen samoobslužky. Ulehčilo by to personálu, který neví, kam dřív skočit a zacpalo pusu zákazníkům, kteří si stěžují.
Jak by to fungovalo? U samoobslužných pokladen by stála osoba, která by byla kdykoliv k dispozici tomu, kdo by to vyžadoval. Nešlo by pouze o odpípnutí alkoholu nebo vyřešení chyby, ale jednoduše asistence po celou dobu nákupu a pokud by zákazník chtěl, daný člověk by to za něj vše odmarkoval.
Vsadím se, že lidé mají spoustu řečí, ale ve finále by to využívala jen hrstka. Upřímně by chtěli pomoci senioři, ale zbytek si myslím, že by si to namarkoval sám. Každopádně by jim sklaplo, protože by zde měli někoho, kdo jim může být k ruce.
Mám již připravenou prezentaci a obhajobu a tento nápad budu chtít předložit. Jsem zvědavá, jak se k tomu řetězce postaví a zda projeví zájem. Samozřejmě vždy šlo, jde a půjde o peníze, takže by bylo dobré, kdyby to dělal někdo, kdo si chce jen lehce přivydělat a řetězci to pomůže, ale nezatíží.
Myslím si, že by to byla snadná práce, protože, jak už jsem řekla, mnoho lidí by službu nevyužívalo. Pojďme to vyzkoušet.