Hlavní obsah
Zdraví

Chtěl vypadat jako Eminem, skončil jako plešatý dědek. Někdy se nevyplatí experimentovat

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Někdy se experimentování s vlasy může zvrtnout a místo nové barvy můžete přivítat zcela jiný účes – pleš. A to ve třiceti letech nechcete.

Článek

Když můj partner přišel s nápadem, že si nechá odbarvit vlasy, koukala jsem na něj jako na blázna. Nechápala jsem proč, ale vysvětlil mi, že chce vypadat jako Eminem. Snažila jsem se mu to vymluvit, ale když jsem viděla to nadšení, řekla jsem, ať si dělá, co chce. Nakonec mu to stejně zase odroste.

Už jsem myslela, že na to zapomněl, ale jednou opravdu dorazil domů s úplně blond hlavou. Bylo to šílené, ale vlastně i vtipné, takže jsem se zasmála, ale kdybych věděla, co se stane, rozhodně bych se nesmála.

Po asi dvou měsících partnerovi doslova začaly vypadávat vlasy, až se mu objevovaly plešatá místa. Dost to vyděsilo nejen mě, ale hlavně jeho. Nevěděli jsme, co se děje, a báli se, že je nemocný nebo tak. Ale nic se neprokázalo, až potom jsme si uvědomili, že si nechal odbarvit vlasy.

Navštívil proto kadeřnici, která mu účes udělala a ta od toho dala ruce pryč. Prý to není její chyba a udělala jen to, co po ní chtěl.To byla ale pravda, takže se nedalo nic dělat.

Zjištovali jsme víc a vyplulo na povrch, že se to doopravdy může stát a doktoři nedoporučují experimentovat s vlasovými barvami a s tak agresivními metodami. Jenže koho by to napadlo?

Apelujeme na všechny, kdo mají rádi svoje vlasy a nechtějí o ně přijít – starejte se o ně a nijak neexperimentujte, nestojí to za to. Diagnóza byla jasná, byla to alopecie. A rozjela se právě tím odbarvením. Za toho Eminema to teda rozhodně nestálo.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz