Hlavní obsah
Zdraví

Jak jsem chtěla dohnat pitný režim a málem mě to zabilo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Pitný režim byl vždycky moje velká slabina a nebyla jsem schopna za den vypít ani půl litru vody. Co vody, ani džusu a coly, což v denním pití převažovalo. Rozhodla jsem se to změnit, ale vzala jsem to za špatný konec, a to mě málem stálo mé zdraví.

Článek

Možná si mě představujete jako obézní ženu s nulovým pohybem a totálně nezdravým jídelníčkem. To je ale omyl, ráda sportuji a postavu mám, myslím si, normální, jsem štíhlá. Ale zdravotních problémů v poslední době přibývalo, a navíc se mi parádně rozjely migrény, které mě vyřazovaly z běžného života. Rozhodla jsem se to změnit a zlepšit si život.

Od začátku roku jsem si tedy nastavila, že budu pít jen čistou vodu a budu jí pít co nejvíce. Koupila jsem si motivační lahev, stáhla jsem si aplikaci, která mi měla pravidelné pití hlídat, a tak jsem se do toho pustila. Od rána do večera jsem jenom pila. Nebylo mi u toho dobře, protože jsem zvládla třeba 4–5 litrů denně, ale myslela jsem si, že si časem zvyknu.

Mám celkem silnou vůli, takže jsem to vydržela nějakou dobu, ale místo toho, aby se můj stav zlepšoval, naopak jsem se cítila hrozně. Oteklá, zavodněná a plná, ale pořád jsem doufala, že je to jen začátek.

Ano, byl to začátek katastrofy. Doslova jsem se málem utopila a skončila v nemocnici, což mě nikdy nenapadlo, že by se mohlo stát to pro mé tělo a zejména ledviny byl obrovský zápřah a měla jsem na to jít mnohem pomaleji. Dostala jsem v uvozovkách vynadáno a když mi doktoři řekli, že jsem se málem utopila, sice jsem se smála, ale oni říkali, že to k smíchu moc není a že jsem měla štěstí. Ještě prý pár dní takového mučení a neskončilo by to dobře.

Souhlasili, že navýšit množství přijímané vody byl super nápad a že mi to prospěje, ale ne v takovém množství. Já holt, když něco dělám, tak pořádně, ale tady jsem to přepískla.

Takže všeho s mírou, ať už to platí pro cokoliv! Já jsem už poučená a budu se snažit o zdravých 1,5 litru vody denně.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz