Hlavní obsah
Nakupování

Je červen a já kupuji vánoční dárky. A radím to vám všem do jednoho

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Miluji Vánoce a baví mě na nich vše. Nakupování dárků ale nenechávám na poslední chvíli a nakupuji průběžně celý rok. A radím to všem.

Článek

Nakupování dárků během roku má své značné výhody. I když všude poslouchám, že jsem blázen, stojím si za tím a radím to všem. Ušetříte, nedostanete se do stresu a budete si vším jisti. Na konci roku pak budete v klidu a budete si užívat svátky tak, jak se sluší a patří.

Během roku zjišťuji, jaká mají mí blízcí přání a okamžitě kupuji. Hromadím tak dárky doma a už v září mám slušnou zásobu. Dárky nebalím, to si nechávám až na prosinec kvůli náladě, ale někdo může balit klidně v létě. Aspoň má vystaráno.

Velkou výhodou je, že v prosinci nevytasím 20 tisíc, ale utrácím průběžně, takže si toho skoro nevšimnu. Nemusím jančit, že pro někoho něco nemám, ba naopak. Já jsem v klidu! Navíc nakupuji v období, kdy jsou slevy a ty opravdu nejsou jen před Vánocemi. A navíc nakupuji i letní věci, které nikdo většinou nedostává.

Je pravda, že jsem schopna se dívat na vánoční pohádky klidně v srpnu, a dokonce si udělat vanilkové rohlíčky, ale to už je samozřejmě extrém. U vás bude stačit, když začnete brzy a začnete s nákupem dárků o několik měsíc předem. Všechno si v klidu připravíte a nebudete pak zaskočeni tím, že toho máte moc a že nestíháte.

Jen je třeba si na koupené dárky najít místo, kde budou schované a nikdo je nenajde. Jeden takový trapas už se mi stal a horko těžko jsem dětem vysvětlovala, co to je za hračky. Naštěstí se mi to povedlo ustát, ale bylo to jen tak tak. Pozor na to! :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz