Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jsem ochotna dát za svatbu i milion korun. Nikdo mě nechápe

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Je to jeden den v životě a já si beru moji pravou lásku. Svatbu chceme mít luxusní, a tak jsme připraveni do ní dát hodně peněz. To se ale nesetkává se souhlasem.

Článek

Už od dětství jsem si hrála na to, že jsem nevěsta, a mám přesnou představu, jak má vypadat. Být nevěstou je sen asi každé holčičky, ale u mě je to možná ještě o trochu víc. Po pěti letech mě moje drahá polovička požádala o ruku a začal koloběh příprav.

Už teď víme, že svatba bude stát minimálně milion korun. Když jsme se o této skutečnosti někomu zmínili, řekli, že jsme blázni a že jsou to vyhozené peníze. Řekli nám to dokonce i naši rodiče, protože zažili rozvod a mají pocit, že je to k ničemu. Je pravda, že neoplýváme miliony a musíme si i trochu půjčit, ale chceme náš den prožít dle představ. A co je na tom nejhorší? Že to nebude kdovíjaká přepychová svatba. Máme hodně hostů, okolo 100 lidí, takže drahé bude jídlo i ubytování.

Celkem mi to zkazilo náladu, protože všichni na nás koukají skrze prsty, prý nás hosté jen pomluví a my si peníze máme nechat třeba na cestování nebo na výbavu bytu. Můj snoubenec řekl, že mi chce snést modré z nebe a chce, abych měla svatbu, kterou si přeji.

Jenže já teď nevím, jak se k tomu všemu postavit. Svatba je to o nás dvou, taková svatba je opravdu můj sen, ale jak mě všichni odrazují, tak si najednou nejsem jistá. Ptali jsme se známých a většina z našeho okolí dala za svatbu do 80 tisíc. Nechápu, protože dnešní ceny jsou opravdu vysoké a za 80 tisíc bych nepořídila ani pronájem místa.

Přemýšlím, zda jít do toho, co si přeji i přes nesouhlas ostatních, nebo se toho vzdát. Samozřejmě, že vím, jaká je rozvodovost a že možná v 50 letech změním názor, ale já žiju přítomností a teď to cítím tak, že bych si to moc přála.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Svatba v zahraničí

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz