Hlavní obsah

Jsou dost staré na to, aby se uměly obléknout. Důchodkyně dělají ostudu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

U žen nad 60 let by člověk čekal, že budou soudné a zkušené a vědí, co se k jejich věku hodí. Opak je pravdou, a tak můžete na ulicích někdy potkat opravdové skvosty.

Článek

K napsání tohoto článku mě inspirovala situace, do které jsem se dostala minulý týden, když jsem stála ve frontě na pokladnu. Přede mnou jsem zporozovala postavu a hned přilákala moji pozornost. Byla to paní, asi kolem 65 let, koukalo jí břicho z trička, které bylo flekaté a neobtěžovala si vzít ani ponožky a vzhledem k tomu, že měla pantofle, tak všem ukazovala své neupravené nohy. Nepřidala mi vlastně zanedbaná nebo bez domova, jen to vypadalo, že jí je to jedno nebo že jí nikdo nikdy neřekl, co se ven nosí.

Příšerné outfity seniorek

To mě donutilo otevřít oči a následující dny koukat kolem sebe. Pozorovala jsem, co důchodkyně nosí a v čem chodí ven. Výsledek mého pozorování je tristní – buď nosí věci staré, zničené, špinavé nebo oblečení nehodících se barev a střihů. Proč?

Samozřejmě jsem ale potkala i pár opravdu elegantních dam, kterým to slušelo a hned na ně byl jiný pohled. Člověk by se na ně hned usmál a i ony se musí cítit lépe.

Vzdávají to?

Napadá mě, proč se to děje. Ženy ve starším věku to vzdávají a mají pocit, že jim život končí. Přitom to, jak se obléknete, ovlivní i to, jak se cítíte a je to tak v každém věku. Napadlo mě, že možná nemají peníze. Ani tak není důvod nosit roztrhané nebo flekaté oblečení!

Základem šťastného života je se dobře cítit a hezky se obléknout může každý. Rozumím tomu, že pokud vás něco bolí, je vám jedno, co máte zrovna na sobě, ale ven by měl každý chodit tak, aby působil upraveně. Minimálně.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz