Hlavní obsah
Lidé a společnost

Kurýr mi způsobil trauma, kvůli kterému mám problém přebírat balíky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Když se z obyčejného kurýra stane mnohem víc, než byste si přáli. Tato zkušenost mi odstartovala nepříjemné úzkosti.

Článek

Bylo mi 16 let, když se tohle stalo. Bydlím na vesnici, a proto se u nás kurýři příliš nestřídají, ale balíky dováží stále ten stejný. Byla jsem zvyklá na postaršího sympatického chlápka, který ale z ničeho nic přestal jezdit. Nevím, zda se mu něco stalo, šel do důchodu nebo se přestěhoval.

Jednou jsem takhle šla otevřít novému kurýrovi. Byl to mladý, asi pětadvacetiletý kluk, který se mi vůbec nelíbil. Něco mi na něm nesedělo a už ve chvíli, kdy se mě zeptal, zda nemám v balíčku nějaké hezké prádlo, jsem zbystřila a celkem jsem ho odpálkovala. Druhý den opět něco vezl, a protože bylo léto a já trávila prázdniny doma, přebírala jsem všechno pro rodiče. A opět on. Už se na mě smál z dálky a já jsem si říkala, proč je tak osobní.

Dobře, chápala jsem, že se mu asi líbím, ale nebylo mi to příjemné. Když jsem ho viděla potřetí a on mi sáhl na rameno, začalo mi to být silně nepříjemné. Jednou, když jsem šla z tréninku, před sokolovnou jsem spatřila povědomou osobu – byl to on! Sice pravděpodobně nečekal na mě, ale bylo to minimálně podezřelé. Rychle jsem změnila směr chůze, ale on mě odchytl a chtěl si se mnou povídat. Už jsem z toho byla poměrně nervózní a on mě pořád pronásledoval. Nakonec mě nechal s tím, že mi oznámil, že druhý den přijede s balíkem.

Jenže já jsem žádný nečekala a bylo mi vážně zle z toho, že ví, kde bydlím, jaké mám číslo a kde trénuju. Jakmile mi volal, že jede, nebrala jsem to. Večer mi ale přišla podezřelá zpráva na Facebook a když jsem podívala na jeho profil, byl to on!!

Už jsem to nevydržela a řekla to rodičům. Vážně jsem se bála a mamka zavolala na centrálu přepravní společnosti a nahlásila jim tuhle skutečnost s tím, že by byla ráda, kdyby k nám začal jezdit někdo jiný.

Stalkování skončilo, začal jezdit jiný kurýr, ale ve mně to zanechalo hrozný strach. Nemám doteď problém s kurýry a s přebíráním balíků a za to „vděčím“ tomuto klukovi. Můžu ale být ráda, že mě nakonec nechal být.. mohlo to dopadnout úplně jinak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz