Hlavní obsah
Lidé a společnost

Moje nejlepší kamarádka přišla na moji svatbu v bílém. Vyhodila jsem ji

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Existují pravidla, která se mají na svatbě dodržovat a je jedno, jaký vztah máte k novomanželům. Já jsem se přes nedodržení barvy nepřenesla.

Článek

Když jsme s mým manželem plánovali svatbu, vybírali jsme barvy tak, abychom mezi hosty vynikli. Hlavně já, protože jsem chtěla být středem pozornosti, asi jako každá nevěsta. Bylo nám jasné, že ne každý bude barvám svatby věnovat takovou pozornost, proto jsme to s každým osobně probrali ve chvíli, kdy jsme předávali pozvánky.

Všichni s tím neměli problém a s pochopením souhlasili, že dorazí v jedné z určených barev. V den svatby jsem věděla, že se tím nemusím stresovat. To jsem se ale přepočítala. Když se ve dveřích objevila moje nejlepší kamarádka v bílých dlouhých šatech, koukala jsem na ni jako blázen a trochu doufala, že je to nějaký vtip a že se převlékne.

Najednou se zeptala: „Jak se ti líbí mé šaty?“ To už mi přišlo divné. Zamyslela jsem se, zda to nechat být a pak jsem se zeptala, jaké bude mít na obřad. Ona odpověděla, že tyto. To už jsem nevěřícně koukala a nechápala. Nepamatovala si snad, co jsem jí povídala? Nebo to udělala naschvál?

V tu chvíli jsem začala chytat nervy. Požádala jsem ji, ať si na sebe vezme něco jiného, že v bílém chci být pouze já a ona odvětila, že nic jiného nemá. Bylo mi to v tu chvíli jedno, takže jsem ji vyhodila. Řekla jsem, že buď si sežene jiné oblečení, nebo ať odejde. K mému překvapení opravdu odešla. Mrzelo mě to, protože ji znám už velmi dlouho, ale nedalo se nic dělat. Od té doby jsme se neviděly.. až tak ji to sebralo, což chápu, ale mohla si za to sama.

Někteří lidé mne odsoudili a řekli, že jsem to přehnala a že naše kamarádství je přece víc než barva šatů. Jenže já jsem v tom cítila schválnost. Vážně mě to naštvalo a nechtěla jsem, aby svatbu kazila. Pravděpodobně jsem kvůli tomu přišla o kamarádku. Nemám ale pocit, že bych udělala něco hrozného, takže se ozývat nebudu.

Anketa

Co byste na mém místě dělali vy?
Taky bych ji vyhodil/a.
67,8 %
Nechal/a bych ji na svatbě a neřešila to.
23,4 %
Nechal/a bych ji na svatbě, ale nebavil/a se s ní.
3,4 %
Vydržel/a bych to a po svatbě si to s ní vyřídil/a.
5,4 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1476 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz