Hlavní obsah

Nabrnkla jsem si proutníka. Zjistila jsem to pozdě a teď mám z ostudy kabát

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Nikdy jsem si nemyslela, že jsem tak naivní a přece se mi stalo něco, co o mojí naivitě rozhodně vypovídá. Nemůžu teď ani vyjít v klidu z domu.

Článek

Za svůj život jsem měla jen pár vztahů a všechny byly neúspěšné. Nebyly dlouhé a doprovázely je hádky a nespokojenost. S přibývajícím věkem jsem si už říkala, že si snad nikdy pravou lásku nenajdu.

Po posledním rozchodu jsem byla zničená a rozhodla se, že potřebuji změnu a přestěhovala jsem se z velkého města na vesnici. Nikoho jsem tam neznala a možná to bylo něco, co jsem potřebovala. Nikdo o mě nic neví, nikdo mě nezná a já můžu začít od znova. Seznámím se, získám nové přátele a těšila jsem se na takový ten hřejivý pocit, kdy mám pocit, že jsem doma a můžu se kdykoliv obrátit na své sousedy.

Samozřejmě to na začátku nevypadalo moc slibně a já jsem se neseznámila vůbec s nikým. Ani trochu mi to nevadilo, protože jsem naopak poznala někoho, s kým jsem toužila se seznámit víc a víc. Byl to muž mých snů. Byl krásný, vychovaný a pozorný a bydlel jen kousek ode mě. Vyprávěl mi o lidech, kteří tam žijí a jak to tam chodí.

Nemohla jsem tomu uvěřit, ale úplně jsem se zamilovala. Bohužel jsem do toho spadla až moc brzy a v takové intenzitě, která i mě samotnou překvapila. Už bylo pozdě couvnout a ačkoliv jsem to nechtěla, začala jsem si představovat život s ním, svatbu i děti.

Vypadalo to, že i on. Jediné, co bylo zvláštní, že mě nechtěl seznámit se svými kamarády. Nepřikládala jsem tomu moc velkou váhu.

Jednoho dne mi na dveře někdo zvonil. Byla to sousedka s koláčem s tím, že se chce seznámit. Byla jsem nadšená a cítila, že se můj život otáčí k lepšímu. Byla moc milá a hned jsme se domluvily, že se za týden uvidíme znovu.

Během konverzace u kávy se můj život obrátil vzhůru nohama. Dozvěděla jsem se totiž, že ten muž, kterého jsem viděla jako prince a „toho pravého“, je největší děvkař a podvodník. Nechodí prý jen se mnou??

Málem to se mnou seklo a nějak jsem to nevydržela a utekla. Bylo to jako kdyby se mi zbořila pohádka z karet. Jsem zklamaná sama ze sebe, že jsem se zachovala jako puberťačka a zamilovala se. Mám pocit, že z toho nemůžu ven. Přiznám se, že jsem s ním o tom ještě nemluvila, chci si to nechat projít hlavou.

Nechala jsem sebou zametat, přitom mi už není 15. Sama nechápu, jak se mi to pomohlo stát. Pustím ho k vodě to je jasné. Nejdříve se ho na to ale zeptám a uvidíme, co na to řekne.

Hrozná je pro mě představa, že jsem pravděpodobně jediná, která o tomto nevěděla a všichni sousedi moc dobře vědí, co je zač.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz