Hlavní obsah
Názory a úvahy

Nesnáším jaro! Všechno kvete a mně to leze na nervy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Jaro je moje nejméně oblíbené období. Všichni ho milují, vyhlížejí už od ledna a já nechápu proč.

Článek

Období pylu a přehnaně šťastných lidí

Vlastně jsem jaro nikdy neměla v lásce. Proč? Jedna z věcí je, že trpím na alergie, na pyl velmi a na jaře je pylu všude mnoho, takže trpí moje oči i nos. Je mi hrozně a to určitě ovlivňuje i můj vztah k jaru. Alergikům zdar!

Ale to není všechno, co mě na jaru štve. Když se podíváte z domova ven, svítí sluníčko a vypadá to, že je venku přímo vedro. Jenže vyjdete ven a klepete kosu. Sluneční paprsky jsou slabé, takže to celkem klame. Je to přímo zrada!

Kvetoucí květiny jsou pěkné, ale je jich všude moc. Myslím tím, že jsou jich plné sociální sítě. VŠICHNI kupují tulipány a fotí si kvetoucí stromy a keře. A čeho je moc, toho je příliš, takže mě to štve. A rada, ať se na to nedívám, je mimo, nejde se tomu vyhnout. Jedině že bych přešla na celé jaro do offline módu. A to, vzhledem k mé práci, nejde.

Haha, hihi, hoho

Já zkrátka nemám ráda sluníčkové lidi. Všichni jásají, že je konečně jaro, přitom je každý rok a za dva měsíce budou hekat, že je zase moc velké vedro. Proč z toho, že je jaro, dělat takové drama? Ne, že bych neměla ráda pozitivno a pozitivní osoby, ale tohle mi přijde moc. A o to víc mě to štve, když já to jaro ráda nemám. Ale co, respektuji, nesoudím a myslím si svoje.

Navíc jsem na jaře vždycky unavená a necítím moc energie. No, zkrátka nejsem jarní typ.

A jak to máte s jarem vy? Přidám svůj skromný názor, ve kterém přiznávám, že mám radši podzim a zimu a rozhodně mi je líp, když prší a je zamračeno, než když svítí sluníčko. Je to možná divné, ale každý nemůže mít rád jen léto.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Jarní únava

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz