Hlavní obsah
Astrologie

Odmítám komunikaci s lidmi, kteří se narodili jako berani. Proto se jako první ptám na znamení

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Asi jsem v životě měla moc velké štěstí (nebo smůlu?) na lidi, kteří se narodili ve znamení beran. A už takové lidi nechci potkat, takže se jim vyhýbám.

Článek

Můj přístup je pro některé lidi nepochopitelný, ale to možná nezažili to, co já. Navíc jsem zásadová, takže když se k něčemu rozhodnu, rozhodně z toho neslevím.

V nejbližší rodině mám berana a oba mí bývalí byli berani. Víc hádavé a tvrdohlavé lidi jsem v životě neviděla. Berana dokonce už poznám i z dálky, protože mají typické chování. Jakmile se ke mně přiblíží, prchám. Berany jsem si tolik zprotivila, že už s nimi nechci jednat. A jak to dělám? Zkrátka se zeptám, co jsou za znamení a podle toho se zařídím.

Samozřejmě, že se mi už stalo, že mi dotyčný řekl, že je beran. Určitě jsem se neotočila na podpatku a neodkráčela, udělala jsem to nenápadně. Chvíli jsem vydržela a než jsme se stihli dostat do hlubších témat a diskuzí, na něco jsem se vymluvila a řekla, že musím jít. Možná je to drsné a možná bude někdo říkat, že všechny házím do jednoho pytle, ale šancí měli už dost. Spálila jsem se mockrát, takže už jakoukoli komunikaci odmítám.

Jednou jsem takhle šla na rande a jakmile jsem zjistila, že je beran, na plnou pusu jsem mu oznámila, že s ním nechci mít nic společného, protože s takovými lidmi nemám dobré zkušenosti. Koukal jako puk, což chápu, ale nedá se nic dělat. Já už jsem ho stejně nikdy neviděla.

Abyste si nemysleli, paní na úřadě se neptám, ale řeším ty, ke kterým bych mohla mít bližší vztah. Tedy kamarádi, ale i partneři.

Máte taky něco, co na lidech nemáte rádi a vyhýbáte se kvůli tomu jistému typu?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz