Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Pět jazyků lásky: Kniha, která mi zachránila manželství

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Pokud bych měla ze všech svých přečtených knih nějakou vypíchnout, bude to právě Pět jazyků lásky. Doporučuji absolutně každému, kdo chce mít spokojený vztah.

Článek

Pět jazyků lásky od Garyho Champmana není další z přihlouplých knih, které jen omílají dokola nesmysly. Dočtete se v ní opravdu užitečné věci, které fungují, pokud chcete mít zdravý vztah, ve kterém budete spokojeni.

Na začátku vám musím říct, že pokud nejste ochotni být tolerantní a nahlížet na život z pohledu vaší drahé polovičky, číst to ani nemusíte. Samozřejmě v knize nenajdete zázračné návody na to, jak bez špetky úsilí získat a vybudovat vztah, ve kterém budete chtít setrvat do konce života. Samozřejmě, že se musíte omezit, obětovat a pokud vám na druhém a na vašem společném žití záleží, nebudete s tím mít problém.

Kniha je vhodná pro ty, kterým se vztah rozpadá a chtějí ho zachránit, ale i těm párům, které chtějí svůj vztah vylepšit a nevědí jak na to. Jde o pochopení toho, jakým jazykem lásky mluví váš partner. To, že něco ve vztahu požadujete vy, neznamená, že to tak vidí i ten druhý. Vy musíte zjistit, co ve vztahu oba potřebujete a podle toho se chovat.

Někomu stačí slovní ujišťování, někdo potřebuje mnohem víc fyzický kontakt. Nebudu tu popisovat, jaké jazyky lásky existují a co znamenají, to už si musíte přečíst sami. Opravdu, tohle je kniha, kterou byste v knihovně rozhodně měli mít.

Má zkušenost

Přiznám se, že moje manželství už nějakou dobu stagnovalo a oba jsme nevěděli jak dál. Byli jsme přesvědčeni, že chceme být spolu, ale měli jsme pocit, že už spolu nedokážeme fungovat.

Pak se mi do rukou dostala tato kniha a vše se rázem změnilo. Po přečtení jsem začala aplikovat poznatky z knihy a začaly se dít věci. Ale spokojený byl pouze můj muž. Tak jsem mu knihu dala taky, nejdřív se zdráhal, ale nakonec ji přečetl. Zjistil, jaký je můj jazyk lásky a začalo to do sebe zapadat. Připadáme si teď jako na začátku a jsme zamilovaní víc než kdy jindy. Doporučuji všem!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz