Hlavní obsah
Názory a úvahy

Píšete urážející komentáře na internet? Jste za hlupáky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Zamyslela jsem se nad lidmi, kteří píší komentáře na internet a myslí si, že svou nevyžádanou radou něco změní.

Článek

Internet je svobodné místo, kde se může vyjádřit opravdu každý. Bez ohledu na to, co chce napsat, jeho komentáře mohou být pozitivní, negativní, vulgární nebo urážející. A právě ty v poslední době na internetu převládají, a proto někdo vnímá sociální sítě a obecně internet jako toxické místo, kde nenajdete nic dobrého.

Influenceři a známí lidé, kteří vystupují na internetu, si stěžují na lidi, kteří pod jejími příspěvky přidávají zlé a nenávistné komentáře. Na jednu stranu je to právo každého člověka, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že jsou to „jen“ komentáře lidí, kteří by si to samé nikdy nedovolili říct naživo člověku přímo do očí.

Vyrovnaná osoba se nad nenávistnými a vulgárními komentáři povznese, hodí ho za hlavu a nebo ještě lépe – zasměje se nad nimi. V dnešní době, kde jsou stále více rozšířené úzkosti a pochybnosti o své osobě, je to stále těžší a těžší a většina lidí si osobní narážky vezme velmi k srdci. Je to zvláštní, protože by nám přece nemělo záležet na tom, co si o nás myslí cizí lidé a měli bychom se soustředit na to, jaké o nás mají mínění naši blízcí.

Pohled komentujícího

Je velmi důležité si uvědomit, že obsah komentáře nikdy nevypovídá nic o nás, ale o tom člověku, který ho napsal. Xkrát jsem si pod svými články přečetla ty nejohavnější výrazy o mé osobě, urážky, nadávky a nehezké komentáře, které se mě na začátku možná občas dotkly, ale teď? V žádném případě! Směji se nad hloupostí těch, kteří mi nadávají jen proto, že se jim nelíbí můj názor nebo myšlenka článku. Naštěstí to absolutně není můj problém a já jsem ta, která se směje naposledy.

Několikrát jsem zkusila dané osobě vysvětlit situaci nebo se nějak obhájit, ale přišla jsem na to, že je to zcela zbytečné. Pokud vás někdo totiž pochopit nechce, nepřemluvíte ho. Zároveň jako mě nepřemluví vaše komentáře k tomu, abych si myslela něco jiného.

Takže moji milí, komentujte, zvyšujte si ego dál, ale vážně to vypovídá jen o vás. Radím vám, pokud nemůžete říct nic pozitivního, raději neříkejte nic. Budete mít lepší život a více času na smysluplné věci.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz