Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Po nejlepší dovolené v mém životě mi oznámil, že je mezi námi konec. Chtěl si to se mnou ještě užít

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Člověk by si měl vážit toho, co má, protože nikdy neví, kdy to skončí. Já jsem poznala na vlastní kůži, jaké to je, když se vám život otočí vzhůru nohama.

Článek

S manželem jsme spolu přes 15 let. Náš vztah se musel za tu dobu přenést přes pár překážek, ale to k tomu patří. Vždycky jsme k sobě byli tolerantní, věřili jsme si a snažili si vyjít vstříc. Nikdy by mě nenapadlo, že by mi byl manžel schopný tak ublížit. Bohužel i já jsem mezi těmi, které zůstaly samy a oznámení přišlo ve chvíli, kdybych to nejméně čekala.

Několik let jsme nebyli na dovolené, protože jsme hodně tvrdě pracovali. Pracuji s manželem v jeho firmě a sice spolu trávíme hodně času, ale to není stejné, jako když jste na dovolené. Letos přišel s velkým překvapením, plácnul se přes kapsu a řekl mi, že nám koupil dovolenou v Itálii.

Neuvěřitelně jsem se těšila, sbaleno měla skoro týden dopředu a musím říct, že to byla nejúžasnější dovolená, kterou jsem kdy zažila. Neuvěřitelně jsme si rozuměli, smáli se a užívali si krásná místa i jídlo. Poté, co jsme se vrátili domů, přišel šok.

Manžel přinesl dvě skleničky a starou vzácnou whisky, kterou si schovává jen na speciální příležitosti. Proto jsem byla překvapená a nechápala, na co si jdeme připít. Přišlo mi to v tu chvíli jako ohromně hezké gesto, kterým chce zakončit dovolenou a dát mi najevo, že mu na mě záleží. Jenže opak byl pravdou.

Dali jsme si panáka a po tom všem mi řekl, že to spolu musíme skončit. Že mi moc děkuje za všechna ta léta a za nádhernou dovolenou, ale že si našel někoho jiného a že odchází. Nevěřila jsem svým uším a absolutně jsem v tu chvíli nechápala, co mi to tu říká. Proč se mnou tedy jezdil na dovolenou? Celou dobu to věděl a přetvařoval se? To je neskutečné sobectví. Nehledě na to, že mi milostivě dovolil, abych u něj ve firmě zůstala, ať si nemusím hledat jinou práci. Jenže po tom, co jsem se zeptala, která je ta vyvolená, mi oznámil že je to naše kolegyně.

Jasně. Takže mi se rozvedeme, on mi vrazí kudlu do zad a já ještě budu koukat na něj a na ní, jak spolu cvrlikají? Totální nadšení z dovolené se mi změnilo ve vztek, zmatek, smutek a pláč. Vyhodila jsem ho z našeho bytu a už tři dny nepřišel. Jsem zdrcená a ten pocit nepřeju zažít nikomu.

Autor: Tereza (39)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz