Hlavní obsah
Nakupování a trendy

Přestaňte nám v obchodech nutit „lukrativní“ nabídky. Nemáme o ně zájem

Foto: pixabay

Prodavačky nabízejí zvýhodněné zbožím takovým stylem, že místo nalákání to zákazníky akorát odradí. Obchody ještě nepochopili, že tento způsob marketingu je poněkud zastaralý a nefunguje. Lidé jsou z toho už otrávení.

Článek

Ty doby, kdy vám prodavačky u pokladny vyloženě nutili zvýhodněné zboží, bohužel nejsou pryč. Stále si musíte u placení vyslechnout otázku, zda nemáte zájem o sprchový gel pro kočky za 20 Kč. I přesto, že odmítnete, musíte čelit dalším otázkám, které jsou již tak otravné, že vás to odradí od příštího nákupu a do toho jistého obchodu už nechcete ani vkročit.

Možná to dříve fungovalo a mnoho lidí se „bálo“ nebo nechtělo říct ne, tak si domů odnesli i další nepotřebnou věc, kterou jim paní u pokladny vnutila. Dnes je možné, že to funguje na pár lidí – děti, puberťáky nebo příliš staré osoby, které se bojí říct ne. Většina lidí si to ale líbit nenechá a rozhodně nechce kupovat to, co nemá v košíku.

Někteří lidé ještě stále nepochopili, že umíme číst a dokonce i vidíme, takže si onu výhodnou nabídku můžeme sami prohlédnout a zvážit, zda nám to za koupi stojí, či nikoliv.

Navíc i prodavačkám je nabízení velmi nepříjemné, je to na nich vidět. Samozřejmě za to nemohou a zaměstnavatel jim to nařizuje, ale samozřejmě to odnášejí ony a zákazníci jsou na ně nepříjemné.

Tyto zastaralé praktiky lidi víc naštvou, než že by je přiměli výrobek koupit. Možná by i bylo vhodné, kdyby na první pohled nebylo vidět a poznat, že se snaží prodat zboží prošlé nebo nežádané.

Anketa

Využíváte těchto nabídek?
Nesnáším to
0 %
Ignoruji je
0 %
Mám to rád/a
0 %
Nevadí mi to
0 %
Celkem hlasovalo 0 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz