Hlavní obsah
Názory a úvahy

Prší a prší. Díky za skvělou dovolenou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Počasí si z nás dělá dobrý den

Patřím k těm šťastlivcům, kteří si naplánovali letošní dovolenou v Česku a podotýkám, že na srpen, který se metereologicky jeví jako velmi podařený (ehm). Taky trpíte?

Článek

Celý rok jsem tvrdě pracovala. Sice za málo peněz, ale tvrdě. Dělám pečovatelku, tak si asi umíte představit, jakou výplatu od státu mám. Nemohla jsem si letos dovolit jet k moři, tak jsem se rozhodla, že svojí tradiční čtrnáctidenní dovolenou strávím na své chalupě.

Těšila jsem se, že si odpočinu, vykoupu se a už stačilo jen překonat ta červencová vedra. Říkala jsem si, že voda v řece bude krásně teplá, těšila jsem se na naše sousedy a dobré jídlo, které si uvařím. Občas za mnou přijedou děti mě navštívit, tak pro ně něco přichystám a připravím nějakou dobrotu. Tak si představuji ideální léto, kdy si odpočinu.

Teď jsem ale hodně naštvaná. Když jsem přijela, pár upršených dní mi nevadilo, našla jsem si na tom jen to pozitivní a přečetla několik knih. Jakmile ale pršelo už týden v kuse, začala jsem být lehce naštvaná. Abych to shrnula – nevykoupala jsem se ani jednou, sousedi nepřijeli a raději odjeli k moři za lepším počasím a já tu zůstala sama. Mé děti přijeli na jeden den a zkonstatovali, že to tady v takovém počasí nemá smysl a že jedou domů. A já na moře ani jinou dovolenou bohužel letos nemám.

Pro mě bylo stále lepší být tady než v Praze, ale jsem vlastně otrávená a z dovolené nemám nic. A co je nejlepší? Dovolená mi končí a oni hlásí třicítky? Mám pocit, že mi to udělal někdo naschvál.

Samozřejmě může být hůř, ale tohle dokáže pořádně naštvat. Zajímalo by mě, kolik nás je takových, co si chtěli užít hezkou dovolenou v ČR a strávili ji zavření doma nebo zahalení v pláštěnkách.

Svět se zbláznil. Někde hoří, někde jsou záplavy a my zažíváme studené a deštivé léto. A to nejsou letní deště, jako byly dřív. V minulosti si pamatuju teplo, osvěžující deštík a noční bouři. Jenže ten déšť nikdy netrval déle než hodinu.

Tak třeba to počasí za rok vyjde líp.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz