Hlavní obsah
Názory a úvahy

Sázku prohrál a musel nahý vykonat činnost, kterou si nepředstavoval ani v tom nejhorším snu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Když mi táta vyprávěl o svém mládí, byla to jedna vtipná historka za druhou. Rozhodla jsem se jednu sdílet, ať se taky pobavíte.

Článek

Táta byl jako mladý pěkný sígr a rozhodně byl pro každou špatnost i vtipnost. Měl ve svých 19 letech klučičí partu, se kterou vymýšleli samé skopičiny. Jednou se v prváku na výšce vsadili, že kdo bude nejlepší v testu, dostane trest. Byl to můj táta, i když se záměrně snažil test zkazit.

Trest byl o hodně velké odvaze – táta se musel svléknout, vběhnout na náměstí a vyčůrat se do kašny. Když jsem tohle slyšela, musela jsem se při té představě smát. Nejhorší na tom je, že to vážně udělal. Kluci měli obrovskou srandu, za to táta ne.

Nějaký známý jeho rodičů ho vyfotil a rodičům fotku ukázal. Bylo z toho obrovské haló a dokonce ho za to vyhodili ze školy, což jsem tedy taky nevěděla. Školu si dodělal až později.

Taky mi ale řekl, že na to utáhl dost holek a na tuhle historku sbalil i moji mamku, které ukázal tu svoji fotku u kašny a nevím proč, ale obměkčilo ji to.

Dnešní mladiství už takové skopičiny nedělají

Vedlo mě to k zamyšlení nad tím, jací jsou dnešní mladí. Jenom koukají do obrazovek, fetují a zašívají se bůh ví kde. Kde jsou ty časy, kdy party lítaly venku a dělaly jeden průšvih za druhým? Takový život už dneska děti nemají, znají jen televizi, mají přehnané sebevědomí a chtějí všeho moc.

Je to jen malé povzdechnutí nad tím, v čem byly dřívější časy lepší, než jsou tyhle.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz