Hlavní obsah
Móda a trendy

Svěřila jsem se do rukou stylistky. Vyhodila mi oblíbené kousky a zakázala silonky

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Boj o vyvážený šatník jsem vzdala. Po několika letech snažení, nakupování a vyhazování oblečení jsem se rozhodla oslovit profesionálku – stylistku. To, co udělala u mě doma, dlouho nezapomenu.

Článek

Přiznávám, že nemám cit pro módu, a i když bych chtěla nosit trendy věci, neumím to. Vždycky si něco nakoupím a pak se stejně vrátím k tomu, co nosím stále dokola. Mám taky tendenci si kupovat stále stejné střihy, barvy a materiály. Připadám si pak jak šedá myška a já už dlouho toužím po změně, kterou nejsem schopna bez pomoci provést.

Začalo to vypláznutím šesti táců

Dlouho jsem zvažovala, koho oslovím, zda to nebudou vyhozené peníze a zda mi dotyčný nebo dotyčná dokáže pomoci. Nakonec jsem se po nekonečném zvažování rozhoupala, našetřila pořádný balík (rozuměj 6 000 Kč) a oslovila stylistku, kterou jsem již dřív sledovala na sociálních sítích.

Zjistila jsem, že je celkem zaneprázdněná, což ve mně vyvolalo jistotu, že jsem na správné místě a klientela jí nechybí. Na termín jsem čekala dva měsíce a nemohla se dočkat, jaké to bude.

Nadešel den D. Přijela ke mně domů a mrkla se mi na šatník. Téměř polovinu šatníku mi vyřadila, jednak mé oblíbené skinny jeans a vyhodila do koše silonky tělové barvy. Dále mi oznámila, že si kupuji stejné střihy a barvy a to je špatně. Děkuji, ale to vím taky.

Zklamání na první dobrou

Po hodině vyřazování mi zbyla trocha oblečení a termín na nákupy, na které si mám připravit cca 20 tisíc. To by pro mě celkem šok. Samozřejmě jsem počítala s tím, že mi bude něco chybět a bude potřeba něco dokoupit, ale tohle mi přišlo moc. Navíc jsem jí dala šest tisíc za to, že mi vyhodila půlku šatníku a řekla to, co už dávno sama vím. Byla jsem neuvěřitelně zklamaná a čekala jsem mnohem víc. Myslela jsem, že mi poradí, co se k sobě hodí a že sestaví nové outfity z oblečení, které již vlastním. Ne, že si budu muset koupit úplně vše nové.

Navíc jsem si myslela, že se mě zeptá, co ráda nosím, čeho se třeba nechci vzdát, co nosit nechci a jaký z toho mám pocit JÁ. Ne ONA. Měla jsem pocit, že jí moc nezajímám a jede si svou podle svého vkusu a svých preferencí.

Jsem o 6 tisíc lehčí a o polovinu šatníku chudší. Silně přemýšlím, že na žádné nákupy nepůjdu a smířím se s tím, že svůj styl nepředělám. Holt ze mě módní guru ani trendy žena nikdy nebude.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz