Hlavní obsah
Lidé a společnost

Těžká rána dospěláka: Cítím se jako důchodce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pexels

Nečekala jsem, že moje rána budou v dospělosti tak hrozná. Jestli taky každé ráno zažíváte nepříjemné situace, nejste v tom sami. Lepší už to asi nebude.

Článek

Asi do dvaceti pěti let byla moje rána skvělá. Nepotřebovala jsem ani moc spát a ráno jsem vstávala s nadšením, energií a motivací do nového dne. Nic mě nebolelo, nic jsem neřešila a za 25 minut jsem byla schopna upravená vyrazit z domu. I se snídaní!

Ve třiceti jako v šedesáti

Sotva jsem se přehoupla přes třicítku, už to se mnou jde z kopce. Budím se nevyspalá i přesto, že jsem spala osm hodin, rozlámaná, se špatnou náladou a absolutně nulovou motivací. Podotýkám, že žiju šťastný život, a to jak pracovní, tak osobní. Hýbu se, jím vyváženě a moje rána jsou naprosto příšerná.

Lituji manžela, který na mě musí každé ráno koukat. Radši už ani nemluví, protože moje reakce nejsou nijak přívětivé.

Je pravda, že se z toho vždycky dostanu, ale trvá mi to tak hodinu a půl. Připadám si jak důchodce na prahu smrti. A to nepřeháním, každé mé ráno je hrozné, vypadám a cítím se jako zombie. Vždycky si ráno myslím, že den bude hrozný, nic mě nebude bavit a nic hezkého mě nečeká. Díky, že to pokaždé vyprchá.

Úděl života

Nejprve jsem si myslela, že jsem nemocná nebo dělám v životě něco špatně. Ukázalo se, že to tak prostě je a já se s tím musím smířit. Nepomohl zvýšený pitný režim, zdravá strava, brzké usínání, čtení před spaním, doplňky stravy a ani žádné vyšetření nic neukázalo.

Neumím si představit, jaká rána budu zažívat za 30 let.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz