Článek
Otevření Lidl outletu vyvolalo obrovský zájem. Kdo by neprahl po zboží za 20, 30 nebo 40 Kč? Možná se budete divit, ale ne každý. To, co se u outletu v posledních dnech dělo, by se dalo přirovnat k peklu. I přesto to za to některým stojí a nevadí jim stát na mrazu i tři hodiny a pak si odnést další harampádí, které se jim doma bude válet a prášit se na to.
Lidé jsou jak pomanutí a když v dnešní době slyší slovo sleva, jsou jako zhypnotizovaní a nezajímá je nic jiného. Zamyslete se – opravdu potřebujete další misku, ponožky, pyžamo nebo vrtačku jen proto, že stojí méně? Většina z nás už tyto věci doma má. A pokud něco potřebujeme, vyplatí se nám koupit to za normální ceny, ale ušetřit čas, který bychom strávili ve frontě a uvnitř. Navíc je takové nakupování dost o nervy, kdy jsou lidé schopni se doslova poprat nebo na sebe hrubě pořvávat.
Život přece není o tom vlastnit co nejvíce věcí a ukořistit tu největší slevu. Mám ale pocit, že v poslední době se stávají z lidí roboti, kteří se právě slevami a výhodnými koupěmi nechávají strhnout. Na druhou stranu si ti stejní lidé stěžují, že nemají peníze a že mají doma málo místa, protože se topí v harampádí.
Marketingové tahy jsou dnes vychytané, ale vždy je třeba se zamyslet nad tím, co mám a co k životu potřebuji. Smysl života je jiný než vlastnit toho co nejvíce a v nejmodernější verzi.
Pokud si něco vyhlídnete, doporučuji počkat 14 dní. Myslíte na to stále a prahnete po tom? Poté si to kupte, ale pokud jste na to zapomněli nebo nenastala ani jedna situace, kdy byste danou věc využili, nemá to smysl.
Využijte ten krátký čas, který na této planetě máme, jinak a nenakupujte tolik. Věřte, že až budete ležet na smrtelné posteli, ani si nevzpomenete na to, co jste si kdy koupili a kolik jste ušetřili. O tom život není.