Hlavní obsah
Umění a zábava

Tyhle hlášky vás rozesmějí, pokud jste vyrůstali v devadesátkách

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Zavzpomínejte na staré dobré časy a připomeňte si, čemu jste se smáli v devadesátých letech.

Článek

Mám tu pár hlášek, které vás po přečtení vrátí do devadesátých let. Pokud vám nic neříkají, asi jste v té době nevyrůstali. Pokud ano, schválně si je zkuste zařadit do filmu, pořadu, seriálu…

Nevím, jak to máte vy, ale já, když si vzpomenu na svoje dětství a vyrůstání, mám v sobě takový hezký hřejivý pocit, že mě někdy až mrzí, že se nemohu vrátit a že zůstávají jen vzpomínky. Je hezké se v dnešní zrychlené době, plné stresu a shonu, zastavit a zavzpomínat, jaké to bylo dřív.

Hlášky z devadesátých let

  1. Morfujemee
  2. Čágo bélo, šílenci
  3. Dobrou chuť, pokud zrovna obědváte..
  4. Harry, jdu do baráku!
  5. Býval dobrým policistou, ale spáchal ten nejhorší zločin..
  6. Pusťte Donnu k maturitě
  7. Vy zíráte, my zíráme
  8. Číslo 5: „Číslo 5 zuřiti, vztekati se...”

Zaměstnanec Novy: „Přestaň. Okamžitě.“

Číslo 5: (Vytrhne zaměstnanci pistoli z ruky.) „Á, kolt pětačtyřicet, poloautomatika, hračička.“

Zaměstnanec Novy: „Co uděláme?“

Ben Jabituya: „Já nevím co vy, ale já mám v plánu kvičet a zdrhat.“

Zaměstnanec Novy: „Souhlasím.“

Na jaké další hlášky si vzpomínáte?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz